1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

30 plus gamers xThread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sony, 2 jan 2006.

  1. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    LOL...

    Richtlijn van 25+ vind ik prima (ben zelf bijna 28, vandaar) ;-)

    Zo, en dan ga ik nu écht afsluiten en straks op weg naar Oostenrijk (lees: in de file staan).

    Groeten!
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik ben voor hoor, maar ik ben bang dat ik niet echt veel kan helpen, aangezien ik op dat gebied niks kan. ;)
     
  3. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey , ik zie deze thread net pas .
    Nou , ik ben nu 31 en game nu nog steeds .
    Voorheen speelde ik alleen maar Halo 2 , maar sinds de 360 speel ik van alles .
    Voeg me maar toe als je een keertje wil gamen .

    Edit : Games die ik heb zijn :
    PDZ , COD 2 , PGR 3 , Quake 4 , NFS Most Wanted , DOA 4 , Final Fantasy XI Beta en een heele hoop xbox 1 Live Titels .

    Hier is mijn Gamertag :
    II M1cHa3L T II
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2006
  4. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer een aantal tagz toegevoegd.

    Ik hanteer geen ondergrens qua leeftijd, wel qua gedrag O-) .
     
  5. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik ben nog niet zo oud als Svennies, lol :+ Maar ik ben al aardig op weg qua leeftijd, ik word dit jaar 45 jaar en ik vind gamen nog steeds erg leuk... Het lijkt wel alsof het je ook jong in je kop houdt, ook al klinkt dat misschien raar... Je moet je hersens gebruiken en hoofd/handen coördinatie... Ik speel bijna elke dag minimaal een uur games, vaak online via Xbox Live... ;)
     
  6. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ons gedrag past toch al niet bij onze leeftijd...aldus de tv kijkende massa:+
    Wij weten wel beter :D
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2006
  7. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Heren, jullie kunnen mij als jullie willen ook toevoegen, mijn gamertag is:

    Mister Sonny

    ik ben in het bezit van de volgende spellen:
    COD2
    Kameo
    FIFA
    PDZ

    _0/
     
  8. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik ben inmiddels weer terug van vakantie en zie dat het al lekker druk is met nieuwe leuke, toppie :) Ik ga iedereen zo effies toevoegen die nog niet aan het lijstje was toegevoegd. Voor support aan de toekomstige website ben ik ook beschikbaar want dat daar verdien ik me brood mee al ben ik meer van de technische kant van het verhaal dan het ontwerpen ervan.
     
  9. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond laat met Tante Truus COD2 gespeeld. Wonder boven wonder werkte invite en join nu wel es een keertje...
    Team deatmatch gespeeld.....Wij maar rondzeulen zonder ook maar een kip te zien. Wat bleek? Iedereen was uit de lobby en we waren als enige 2 overgebleven van hetzelfde team :)
    FF van team gewisseld en daarna nog tegen mekaar lopen knallen in France.Lollig :)
     
  10. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geen ondergrens hanteren? Wat heeft het anders voor zin om een clan voor oudere gamers op proberen te richten, dan zul je toch ergens een lijn moeten trekken lijkt me.

    Maar goed om te zien dat er weer een aantal nieuwe 'leden' zijn bijgekomen en dat veel mensen er veel plezier aan beleven! Morgen kom ik ook weer eens kijken...

    Tot Live!
     
  11. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden er ook Clans gemaakt ?
    Even als voorbeeld een GERIATRIC GAMERZ Halo 2 Clan .
    Of een GERIATRIC GAMERZ Raibow Six Black Arrow clan ?

    Laat het mij even weeten , dan maak ik ze online aan .
    En wat voor Halo 1 betreft op XBConnect , kan ik wel een clan maken .
    Want ik heb XBC Pro .

    Laat me even weeten wat Jullie er van vinden .

    Groeten , Michael .
     
  12. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke thread dit.....

    Ben zelf ook al een "oudere" (wordt dit jaar 30...the magic drie en nul) gamer die ook niet altijd echt spraakzaam op Live... *)
    als dit is toegstaan dan wil ik er wel een paar toevoegen aan mijn friendlist als dit mag....
     
  13. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou , voeg mij maar toe . _0/
     
  14. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf nu 34 jaar en game nog wel op m'n 360. Als 30+ mensen mij toe willen voegen mag dat :) , maar ik speel niet veel op live. Als er een goede mmorpg ofzo op de 360 komt zal je me denk meer zien (hopelijk WoW nog een keer).

    Ik game wel wat minder dan vroeger, maar dat komt misschien ook door de leeftijd, want tijd heb ik er wel voor. Ben wel selectiever geworden voor wat betreft games. Tegenwoordig vindt ik (westerse)RPG's leuk (KOTOR, Jade Empire), maar ook sneak games zijn erg leuk (Splinter Cell, Thief) en... golven! Hopelijk komt er dit jaar nog een nieuwe versie van Links.
     
  15. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk tread mannen ;). Ik ben zelf 28 jaar jong en ben regelmatig online 360. Zou leuk zijn om te gamen met jullie. Voeg me maar toe als jullie willen
     
  16. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan de SITE weer bijgewerkt worden en hebben we weer een aantal 'leden' erbij!

    Het gaat goed, in een week tussen de 15 en 20 mensen die interesse tonen in een "clan"/"groep" voor oudere gamers. We zouden eens serieus met een aantal mensen moeten overleggen tot wat we dit kunnen uitbouwen.

    Groeten,

    Bart.
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Veel animo hier inderdaad. Wordt leuk met GR 3 straks!
     
  18. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    update ledenlijst

    II M1cHa3L T II (nieuw)
    Agent Smith NL
    BLAZIN STARKS (nieuw)
    Broes (nieuw)
    BULLETPROOF NL (nieuw)
    Dusun
    Emilio NL
    High 5
    ImmortalizatioN
    Marco3key
    Mika74
    Mikkel NL
    Mister Sonny (nieuw)
    Nosferat (nieuw)
    Rocky II
    Spawn NL (nieuw, ovb)
    Taab
    Tallon 4 NL
    The MART (nieuw)
    Tipex
    torluxes (nieuw)

    PS Wil best 25 als ondergrens hanteren (eigenlijk liever 30 :+ , maar wie weet hoe oud iemand werkelijk is?
     
  19. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat als we dan toch iets voor 'ouderen' willen oprichten de mensen die zich hierbij willen aansluiten toch wel volwassen genoeg zijn om ook eerlijk te zijn over hun leeftijd. Het verschil merk je anders toch wel, gaat er plots iemand zitten scheten laten/boeren/zingen/brullen... etc... dan verraad dat toch wel zijn leeftijd! Dan is hij ouder dan 25 :9

    Groeten,

    Bart.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2006
  20. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjezus...nog ff en dit wordt MEGA ( krijgt dollartekens in ogen $$$ Hehehe...:) ).
     

Deel Deze Pagina