1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

30 plus gamers xThread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sony, 2 jan 2006.

  1. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24

    je mag mij ook wel toevoegen, lijkt me leuk :)

    Mister Sonny
     
  2. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwist niet dat ik meteen lid werd van een ouwe lullen club met rollators :+ Heb de site in ieder geval gebookmarked, en zal nog wel toevoegingen doen in mijn friends list. Leuk initiatief!
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2006
  3. BandOfBrothers

    BandOfBrothers Wow,There's Internet

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach het heeft ff geduurd maar zet mijn tag er ook bij.
    TheBiqLebowski (yes,the Dude)
     
  4. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, eindelijk een plekkie voor de bejaarden! Ik ben zelf 35 en game al vanaf pong. Ik krijg morgen of overmorgen mijn 360 thuis bezorgdt! Ik heb nog geen idee welke game ik moet gaan kopen maja dat zal ook wel goed komen....Owja (ff offtopic) misschien is het al oud nieuws maar er zijn weer 360's te koop via bart smit's online shop. Niet in de winkels dus! Ik had ze ook nog ff gebeld of het wel klopte maar ze hadden er nog een paar tientallen op voorraad maar dat was te weinig om het aan de filialen te gaan leveren.
    (ff weer ontopic) Ik heb eigenlijk door deze thread de keus weer opengegooidt over wel of geen live....Als er daadwerkelijk een clan is waar je met een stel oudere gamers "relaxed" kunt gamen dan is het misschien toch wel de moeite waard. Ik verwacht iig veel van de next gen consoles. Ik heb geen specifieke voorkeur voor welke console want het gaat om de game en zijn gameplay voor mij. En in welke doos ik hem moet proppen intresseert me eigenlijk geen bal. Supergraphics, draadloze controllers, 5.1 geluid.....dit zijn dingen die ik als leuke extra's zie maar het gaat om de game en hoe die speelt voor mij. Ik ga deze draad in ieder geval in de gaten houden en misschien zien jullie me nog wel eens op live...wie weet.
     
  5. torluxes

    torluxes Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nog geen DOA4 op de site staan, maar voor de rest: goede eerste opzet!

    Ondergrens qua leeftijd kan je doen, maar dan heb je ook een kans dat je een groep mensen gaat missen die wel perfect past, maar niet de leeftijd heeft. En waar gaat het nu om? het gaat om volwassen gamers, niet zozeer om de echte leeftijd....ik ken mensen van 25 jaar oud, die een stuk volwassener overkomen als iemand die ik ken van 32....

    iemand die zich onvolwassen gedraagt zal zich ook niet snel thuisvoelen, dus volgens mij lost dat probleem zichzelf op...

    je kan wel een richtlijn doen....zo van: 25+...
    maar als je hoger gaat zitten qua leeftijd: 30+ of zelfs 35+, dan denk ik dat je het als richtlijn moet gaan zien, en niet als eis.... ;)
     
  6. deefnl

    deefnl addicted

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer ik ben pas 22 word 23 over een maand .Ik speel liever met mensen die het niet belangerijk vinden om te winnen maar meer voor de lol gaan.Daarom speel ik liever met 30 plussers .Dit is meestal veel gezelliger dan de schreeuwende kinderen die alleen maar kunnen schelden .Ik weet dat ik te jong ben maar mensen mogen me wel toevoegen als ze gewoon zin hebben om relax te gamen .
     
  7. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al een keer eerder gemeld maar een richtlijn van 25+ lijkt me perfect. Als er geen onderscheid wordt gemaakt dan had dit hele topic niet gestart moeten worden. Uit de vele reacties blijkt nu wel dat er behoefte aan is dus wie zijn wij om daar niet iets mee te doen. De aftrap is gemaakt en de mensen die elkaar nu 'gevonden' hebben zijn behoorlijk enthousiast, waaronder ik zelf.

    Ik denk dat we de komende paar weken het beste kunnen afwachten op nieuwe 'aanmeldingen' en hierna het concept uitbouwen tot een wat professionelere website met een uitgebreide agenda, forum, persoons-registratie etc. Hier gaat natuurlijk een hoop tijd in zitten maar ik wil graag daarin van dienst kunnen zijn om dit idee uit te bouwen tot iets moois.

    Tot die tijd... tot Live!

    Bart.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  8. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    foutje
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  9. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedoelde toevoegen aan friendlist hahahah LOL
     
  10. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de meeste een friendrequest gestuurd ;)
     
  11. etv4you

    etv4you Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    cool idee

    zo zie je maar weer dat er nog aardig wat oldies aan het gamen zijn.
    ben zelf 35 en game al sinds pong heb helaas nog geen 360 maar dat komt snel.ben met xbox original wel op live te vinden.
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Als jullie mij ook hebben toegevoegd dan graag wat geduld, aangezien ik niet zo heel vaak op Live te vinden ben...druk met andere dingen. Onder andere de missus. Je kent het wel..
     
  13. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik maar denken dat ik als enige onder de duim zat:D
     
  14. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin zelfs al kale plekken te vertonen :9
     
  15. torluxes

    torluxes Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    dat minder vaak online zijn is idd ook iets wat volgens mij de meeste oudere gamers wel hebben....

    ook een reden waarom het niet altijd leuk is om met jonkies te gamen....
    ik weet niet wat de gemiddelde puber tegenwoordig doet op school, maar het lijkt wel of ze non-stop zitten te gamen, en daardoor ook (zeker met shooters) een stuk sneller zijn met de trigger ;)

    ik heb hier een heel huishouden te runnen, draai mijn dagen van 8 tot 17 en als ik de tijd die over blijft alleen maar achter de xbox hang, dan word de vrouw ook nog eens boos... O-)

    xbox360 staat echter wel vaak aan, want het is de nieuwe mediahub geworden O-)
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    ik draai mijn dagen van 9 tot 16.00:D
     
  17. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde....lange dagen, 2 kids, vrouw en een huishouden...en 's avonds meot ik al vaak aan de Red Bull om niet in slaap te vallen voor de tv|:-
    Wel goed om te horen dat er veel ouder consolegamers zijn...vond mezelf op de een of andere manier al 'pathetic';)

    Dus...prima initiatief! See ya'll online_O_
     
  18. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1

    Hierook hetzelfde....... gelukkig heb ik 1 kid en getrouwd met een anti xbox360 fanaat _O_ hahaha tevens werk ik 40 uur per week om boeven te vangen. Gelukkig heb ik onregelmatige diensten zodat ik redelijk vaak kan gamen
     
  19. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Hierzo nog geen kids en een vrouw met een eigen xbox 360, kennelijk heeft ze alleen nog geen interesse in het lid worden van een ouwe lullen club maar ik doe me best :)
     
  20. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    edit.. foutje
     

Deel Deze Pagina