Ik heb 7 invites beschikbaar. Nu wil ik die best aan iemand geven maar niet voor niks. Niet geld ofzow, maar bijv. een avatar of sig. ~SM
met een programmatje als Gmail Drive is het wel súper handig dit! Vooral als je HDD constant te klein is eigenlijk... Iemand iig nog een (gratis) invite over? Alvast bedankt!
Nog 6 over, omdat ik er een aan mijn vader gaf. Btw hoe kan je je invites aantal vergroten ( net als bij GMail )? Als ik mijn aantal kan vergroten wil ik best uitdelen. Of ik wil wel een invite ruilen voor een andere invite ofzo.
Zal niet kunnen denk ik, je krijgt denk ik X invites per betaalde tijd. Net zoals bij gmail in het begin.
Je bedoelt bij een bepaalde tijd. ok Bij GMail was er volgensmij zo'n proggie om dat aantal te vergroten en er waren zelf mensen met duizenden invites
Ik heb nog 14 invites in de aanbieding! Geen sigs of avatars als betaling, geen kleine lettertjes, jaja Helemaal gratis . Stuur maar een pm met je e-mail. Edit/ Ik heb er iets meer gekregen: Currently, there are 1245 invitations available/30gigs In ongeveer een half uur wachten is je invite er. Succes jongens .
kan je mij ook een invite sturen en dan stuur ik die weer door naar anderen zoals warrior X ook doet jeroenthora@gmail.com alvast bedankt !
Voor mij ook als het kan, m'n hotmail van 250 Mb wordt toch een beetje te klein... rafger12@hotmail.com
*agrees with fable man* Erg bedankt, Warrior X Ik heb nu zelf ook weet 5 invite's(2 aan vrienden beloofd) te vergeven, stuur maar een PM met je mailadres als je er 1 wilt hebben.