bedankt ik was al geinvite maar ik heb hem door gezonden naar iemand anders maar wanneer krijg ik meer invites ????
Zou iemand mij ook kunnen inviten? 3 hotmail account staan bomvol dus 30 gig zou wel lekker zijn! email: hoosie88@hotmail.com
Heb mijn email adres gister avond dan ingevuld maar nog geen invite gezien... Kan iemand mij er dan gewoon eentje sturen? bedankt alvast!
heb er al een gekregen zo te zien! Super bedankt voor de anonieme gever! //edit: Danger dus, bedankt!
Zo anoniem is mijn edit niet hoor . Mja, het e-mail adres waarvan je het van gekregen hebt is wel een beetje anoniem, maarja moet toch iets bedenken met al die 30gigs accounts die ik nu heb .
Dankjewel... zag net de link en heb er daar dus ook 1 van gehad.. Maar hoe kun je dan bestanden online zetten? Of kan dat nog niet omdat ze in de beta fase zitten?
Heb dus nu ook invites over En ja, je email adres was idd niet echt helemaal duidelijk voor mij Danger
Lol, volgens mij kan je maar 10 mb als bijlage verzenden op dit moment. Erg weinig dus. Maar een gratis e-mail service met 30 gb aan ruimte vraagt natuurlijk om programma's om die 30 GB ook te gebruiken hé Gewoon regelmatig even google'n.
ik heb er 1tje gestuurd! edit/ ik heb net ff zitten googlen, en ze zijn aan het werk voor een upload center zodat je bestanden kunt uploaden..Maar er staat ook iets over een maximum van 600 MB. Maar nou weet ik niet of dat het totaal is, of dat het een totaal per bestand is! Maar in ieder geval goed nieuws dat je straks dingen kunt uploaden. Ook komt er een POP/IMAP acces.. Betekend dit dat je dit ook op je outlook kan krijgen?
Hoop wel 600 per bestand anders heb je er nog weinig aan.. dan is het nog minder dan gmail bijvoorbeeld..
Voorlopig niet. Manieren zijn er ook niet. Je kan wel gewoon een nieuw accountje aanmaken voor 7 nieuwe invites. Heb ik ook maar een paar keer gedaan . @ scweek: Zou je toch naar iemand je e-mail moeten pm'en of je e-mail hier neerzetten.