rijswijk???? waar ligt dat nou weer. zeker niet in de buurt van den bosch. waarom is er geen aanbieding zoals deze in de buurt waar ik woon dan kan ik hem ook gelijk halen.
Rijswijk? Dat ligt ietsies onder Den-Haag. Maar is het nu alleen in het filiaal Rijswijk dan? Alle filialen zullen dat toch wel doen neem ik aan(moeten ze natuurlijk wel open zijn op zondag anders heb je er nog weinig aan)? Ik ga ook denk. Ik weet alleen niet hoelaat precies.
hoeveel kost een treinkaartje van barneveld naar rijswijk ik wil er ook een maar ik kom er nooit gaat er niet iemand die dichtbij mij woont dan kom ik hem wel met de trein (of met mijn pa) ophalen met een ophaal vergoeding natuurlijk
oh dat word dan 333+21,50+140= €494,50 Xenior kan je hem voor mij mischien achterhouden zodat ik hem zeker heb
Ik heb hem maar meteen vandaag gehaald aangezien hij erg goedkoop is! de xbox los is bij de MediaMarkt: 369,- en als je er meteen 2 spellen bij koopt is ie: 333,- DE AANBIEDING WAS ALLEEN TOT VANDAAG (zondag) GELDIG, MORGEN IS IE WEER GEWOON 460,-!
Ik heb hem gehaald vandaag. box + 2 games (doa3 en Halo) en extra controllertje. Dit alles voor €506. De actie was alleen dit weekend zeiden ze. maar wie weet verlengen ze het of doen ze het nog een keertje aangezien ze er nog aardig wat hadden staan.
Nou lucky ppl Nu moet zo'n winkel rond 10 april ff nog zo'n actie prikken (na de eindexamens iig) dan sta ik meteen op de stoep met mijn plastic geld a.k.a. pinpas.
Misschien wel een idee, ga na of er nog meer mensen een box willen maar die een auto hebben! spreek wat af kan je onderweg nog ff lekker ouwehoeren met gamers!! gamers day-out!!