je mag maar 1 topic per bazargedeelte hebben? volgens mij zag ik net ook Riddick van je staan... >> /Mod Volgende keer even de report knop gebruiken. Je postgedrag is de laatste al niet geweldig dus let er even op. Deze thread gaat echter wel dicht, evenals de andere, want het is niet toegestaan om meer dan één thread te hebben per gedeelte. Je mag een nieuwe thread maken waarin je al je spellen te ruil aanbiedt - Cookie