Dat is doodnormaal hoor Komt omdat veel films tegenwoordig op een dual layer dvd worden gezet. Het is daarom dat halverwege de film even wordt gewisseld van laag. Dan staat het beeld maximaal 3 sec. stil
elke xbox360 heeft warm. maar als je vastlopers hebt komt dat meestal 90% van de voeding. kijk eens naar de lampjes van de voeding moest de xbox360 vastlopen en het lampje van de veding is rood heb je prijs.
Maar daar onder staat: Voor deze headset is wel een standaard adapter van Microsoft nodig om hem aan te sluiten!.. en dat heb ik juist niet..:{
ja, maar als hij rechtstaat, dan heb je kans dat je DVD's worden beschadigd door een lichte afwijking van de DVD-schijf, dus spelen de meeste op veilig, zodat we geen krassen hebben op de DVD's
mmm kvind het tog allemaal raar hoor. de xbox360 moet koeling krijgen, maar kijk eens naar die demopods mmmmm. de xbox360 horizontaal of vertikaal kan ik alleen zeggen dat het niets uitmaakt want ik ken mensen waar hij recht staat, en die geen problemen hebben. het is alleen een probleem dat je hem kanteld tijdens het spelen