[360] Fable 3, Halo 3, CoD reeks en meer te koop/ruil. Ha, Ik heb een aantal spellen te ruil/koop. Heb ze al een aardige tijd in de kast staan, dus dan maar ruilen. Te Ruil/Koop: Halo 3 Gears of War 3 Call of duty Modern Warfare 2 Call of duty Black ops Assasin's Creed UFC: undisputed 2009 Fifa 11 Fifa 10 Madden NFL 2007 Kung Fu Panda en LEGO: Indiana Jones the original adventures (Bundle) Fable III Zwart = Te ruil/koop Geel = Nog aan het spelen, soon to be traded. Blauw = In onderhandeling Groen = geruild. Op zoek naar: Fifa 12 Fable serie Niet op zoek naar: Call of Duty reeks Halo reeks GoW reeks Oude Sport spelen (2011 en lager dus) Verder ben ik niet specifiek op zoek naar een specifiek spel. reacties kan je posten, PM of emailen naar maarten_20005@hotmail.com. gr, Maarten
GoW 3 word morgen opgestuurd tegen Fable 3 en een bedrag. Wanneer ik Fable 3 heb uitgespeeld/uitgekeken gaat bump mijn ruil draad en is hij beschikbaar voor anderen.
Ik zie dat je de Fable serie zoekt maar Fable 3 al hebt. Concludeer ik goed dat je Fable 2 nog zoekt? Ik heb geen interesse in je games maar heb die wel voor een zacht prijsje te koop.