1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

360 Guerillia Squad -Clan (Partners met eVolution) + Clans Lijst!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 17 sep 2006.

1. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn van plan om Beste NL clan op rainbow six te behouden :+ Dus kom maar op, wie o wie maakt een eind aan onze ongeslagen reeks op Rainbow Six(NL clans) *)

2. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet 8) Ik ben altijd slecht in die soort 1 schot kill games. Ik ga hem natuurlijk wel doen. Wie weet dat het wat word.

3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Als r6 een beetje leuk word dan ga ik hem ook spelen en met een paar gaste er een eind aan maken...

4. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
  5. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Goh, hoe vaak hebben wij dat wel niet gehoord, de bekendste is Arbman, zeggen dat je het beste team van Europa( en ook nog denken dat het echt zo is) hebt en Heel stoer doen, en dan met 11-0 kansloos afgemaakt worden \o/

Maarja kom maar op:+

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

MODS, 360 Guerillia Squad is van naam veranderd, dit topic mag een slotje krijgen..

nieuwe clan is aVIP, ik launch binnenkort wel een topic over die clan, deze mag dicht..

7. N3mesis NL

N3mesis NL AK47pro | Replay

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wijzig mijn topic zodra je alles in orde hebt met de clan ok? Succes ;)

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

isgoed man, eerst ff de hele site aanpassen, komt wel goed hoor.. :)

9. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
  10. N3mesis NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Darkraver, ik heb even op jullie site zitten kijken, ziet er goed uit!

Ook die filmpjes, geweldig!! Maar welk capture device gebruik je? Iets met USB zag ik bij de credits? Zou je me iets wijzer kunnen maken, aangezien ik ook montage filmpjes wil maken, maar het enige probleem het opnemen is.

Voor de rest: ik zou zeggen ga zo door!

O PS: Registreer je anders even op onze site (Hier) en ga dan naar links (Hier), als je daar je clan tussen zou willen zetten, graag! Ik wil namelijk een zo'n groot mogelijke lijst maken. Tnx!

Grtz,

eVo Nemesis

11. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op het moment de dazzle 150 en de dazzle 90 maar aangezien ik een dell heb :mad: ken ik alleen de 150 normaal gebruiken zonder framedrops.

ook heb ik het geluk dat ik op pal 60 kan opnemen door een bug in mijn dazzle 150 :)

heb nog een hauppauge pvr 150 besteld want heb gezien dat het vette kwaliteit is + ik ken dan ook tv en radio opnemen.

maar de 2 dazzle's zijn inderdaad op usb en die andere is intern.

ik zelf heb geen splitters nodig want ik speel op ypybpr zooi (HD kabels) zonder hd functie aan anders krijg ik geen beeld op me capture card.

het goede aan dazzle 150 is als je de juiste settings weet ken je 1 van de beste kwaliteiten hebben wat er slecht aan is, is dat je alleen kan opnemen in pinnacle stuido 9. (je hebt d8 ik p3 nodig 700 mhz)

dazzle 90:

goed:

alle programma's en formaten om op te nemen. dus max kwaliteit

slecht: best goede pc nodig en alleen pal 50 voor opnemen wat met sommige games zoals halo 2 nadelig is.

die andere ken ik je nog niks over vertellen en ik zal ff naar die 2 links kijken.

12. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    mooie site hebben jullie mooi gemaakt wij hebben geen website mensen alleen ik de html noob :p

maare 1 vraagje ik d8 dat jullie een match tegen TGz (The Ghostz) hebben gepseelt op cod2 en die hebben hun gewonnen.

van wat ik een tijdje heb gelezen maar ik zie geen losses in jullie war systeem...

13. N3mesis NL

Leuk Bevonden:
    0
    O? We hebben nog nooit tegen TGz gespeeld hoor. Wel gewone potjes (Zo vaak), maar geen clanwar.

14. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    oh oke. jah zag ook 3 dl gasten in de vid van TGz Dan aka TGz Hybrid

15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik zeg niet dat ik het beste team van eu heb maar jullie zijn onverslagen zoals jullie zeggen dus daar zou ik eventueel wel een eind aan willen maken, hopelijk lukt het!
    Welke games gaan jullie allemaal spelen?

16. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk met allemaal vegas en meschien ernaast cod3 als we genoeg hebben.

17. N3mesis NL

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar dat was geen clanwar ofzo en alleen Headshot zat daar in van ons.

18. JeePee

JeePee Guest

Hmm, ik heb ineens een aVIP member in m'n lijst staan :9
    Misschien wil hij wel een clanwarretje PGR3 :+

19. N3mesis NL

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk niet, aangezien aVIP dat niet speelt als clangame.

20. JeePee

JeePee Guest

Waarom staat hij in mijn lijst dan? Ik heb hem zeker niet een friendinvite gestuurd, en ik kan met zelfs niet herinneren dat ik ooit een friendinvite van een aVIP member geaccept heb. Misschien een nieuwe member die pas zijn naam veranderd heeft? Hij heet aVIP DrkSpHinX

Deel Deze Pagina