1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

360 maakt krassen op disks!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GForce, 3 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SUpCORE

SUpCORE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    gewoon eerlijk zijn tegen allebei is het disk van EA dan Stuurt EA je zo een nieuwee toe (moet je wel de verzendkosten betalen)

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan (en ik zou) naar de winkel gaan en zeggen dat het al zo was, of je vriend laten betalen. Maar goed ik denk dat die ook liever heeft dat je het eerst bij de winkel probeert

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gewoon 90 dagen garantie, tenminste dat was vroeger zo. Wat je ook met de disc deed, ze stuurden meestal wel een nieuwe. Ik heb ook een keer precies hetzelfde gehad met een EA disc. Ze stuurden gewoon een nieuwe. Ik denk dat Mircosoft ook deze service biedt. Ze zullen vast wel een vervangend exemplaar sturen, immers de licentierechten heb je al betaald. De kosten van één disc zijn een paar stuivers.

Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  5. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    die clipje is wel heel erg, maar ik zou de cd gewoon erug sturen deed ik ook en ik kreeg ook een nieuwe cd maar het duurde wel lang

6. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon teruggaan naar de winkel. Zeggen dat je steeds storingen kreeg en toen zag dat er een kras op de dvd zat. Ze kunnen niet bewijzen dat het door een fout van jou (of je vriend) is gebeurd. Sterker nog; zelfs jij weet het niet zeker (technisch gesproken). De winkel stuurt het terug naar de leverancier en zo krijgt iedereen z'n geld terug. Alleen Microsoft verliest er 60 euro op. Poeh poeh.

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wat leven er toch een hoop oneerlijke mensen op deze wereld!... zucht

8. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nooit bewegen met je console tijdens het gamen

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja dat is dus gewoon oplichting. Maar goed je kan weinig doen. Die vriend laten betalen is flauw want hij wist het ook niet maar de winkel oplichten is ook niet goed. Dus of zelf de kosten dragen, of de winkel oplichten... :)

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  11. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een goody two shoes hier, zeg... Kom op, wij zijn consumenten met een beperkt financieel vermogen. Een winkel of bedrijf merkt echt niks van die 60 euro.

12. Dawson Leery

Dawson Leery Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom spoort iedereen hem aan om de winkel op te lichten?

Ik denk niet in het belang van de maatschappij, ik denk enkel aan mezelf, slachtoffers van mijn gedrag zijn niet relevant

Wat een ontzettend foute instelling.

Laten we het even analyeren.

Hij heeft een game gekocht die door zijn eigen misbruik (of vriend, whatever) beschadigd is geraakt.
    Nu ''adviseren'' jullie hem om tegen de winkel te liegen en te zeggen dat de game al beschadigd was, wat dus niet berust is op de waarheid.
    Waarom zou de winkel dan verantwoordelijk moeten zijn? :confused:

Feit is dat hij verantwoordelijk is voor de betreffende beschadiging.
    De winkel leverde een prima onbeschadigd exemplaar die door zijn misbruik beschadigd is geraakt.
    En ik denk dat het veilig aan te nemen is dat hij de handleiding niet volledig gelezen heeft voordat hij gebruik maakte van zijn Xbox 360.
    Dus volgens jullie moet de winkel maar boeten voor zijn onwetendheid.
    Dat voldoet volgens jullie aan de term : rechtvaardig?

Scumbags :)

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen die een nieuwe Xbox360 kopen hebben ZEKER geen "beperkt financieel vermogen" |:- |:-
    Hoe verwend kun je zijn zeg......

Gewoon die gast die je Xbox draaide verantwoordelijk stellen. Hij kan zn WA verzekering bellen en hij betaald er niets voor... Juist voor dit soort gevallen is men verzekert!

Ongelofelijk dat zo'n beetje iedereen hier zo'n kut instelling heeft....

Hoe dom kun je zijn om een Xbox om te draainen terwijl er een game gespeelt word...............??

Edit: Thread titel is ook verkeerd, eigenlijk veranderen naar: "360 maakt krassen op disks van mensen die hem draaien tijdens spelen!!!!"

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar de winkel gaan heeft sowieso geen zin. Weet je wat ze dan zullen vragen? Neem eens je Xbox mee, want daar zal vast het een en ander mee aan de hand zijn. Je kan hem beter gewoon opsturen. Je hebt 90 dagen garantie, en hiermee licht je niemand op. Je mag hem opsturen en waarschijnlijk krijg je gewoon een nieuwe. Die krassen zien er namelijk niet uit alsof iemand het express met een mes heeft zitten krassen.

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je hem terugstuurt naar bvb EA binnen 90 dagen krijg je een nieuwe, en die staat gewoon op een dvd van een paar euro. Dat een dvd in de winkel 60 euro kost is omdat de licentie erbij verkocht wordt, en die is zo duur. Microsoft maakt ook zeker geen 60 euro verlies, itt wat LaVey zegt

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    We hebben wel nog een paar keer tegen hem gezegt dat hij eraf moest blijven, maar hij wilde persé weten of het lichtje mee zou bewegen.

Hij gaat maandag een nieuwe game voor mij halen en regelt het met zijn verzekering. Verder heeft hij de andere game aan een vriend verkocht voor €30 aangezien de MP het nog helemaal doet.

Dat hoorde wij dus ook, maar stond er eigenlijk niet meteen bij stil :mad:

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Opgelost dus.

Nog even voor de duidelijkheid:

Mensen maken krassen door de xbox te kantelen terwijl dat ding aanstaat met een game erin. Let daar dus op.;

http://dwl.xbox-scene.com/video/Xbox-360-Scratch-Disks3.wmv

Deze gaat dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina