1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

360 + toetsenbord en muis.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bubu, 18 apr 2006.

1. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Sjonge jonge. Idd geen muis voor de xbox. Want maakt een console nou een console? ....juist!
    Ik zie mezelf al zitten met een paar vrienden met ze alle een toetsenbord met muis op schoot. Nee, geen goed idee en zou ook sowieso totaal niet eerlijk zijn tegenover de controllergamers. Het gamed gewoon lekker ontspannen met een controllertje, chillend op de bank! Zou het voor geen goud inruilen voor een toetsenbord/muis.

[Edit\] Zo'n klein toetsenbordje op je controller kan natuurlijk wel! Want daar game je dan niet mee natuurlijk, slechts voor typen. Zeker handig voor berichten sturen, want daar ben je nu nog uren mee bezig.

Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  2. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind een keaboard niet echt nodig, maar voor games zoals LOTR battle for middle earth zou ik wet een muis willen hoor.

3. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Muis kan niet.
    Het enige wat je kunt doen is
    www.lik-sang.com en dan de Smartjoy Corner in de gaten houden.
    Als er iets komt, qua muis dan is het wel uit die hoek.

4. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Huxley wordt met een pc en xbox 360 versie in een server dus dan is het toch ook Keyboard against Joypad alleen ik weet zeker dat ik met een game gemakkelijk iemand kan ownen met een controller.
    Dus mij maakt het niet erg uit.
    Alleen voor rts wil ik keyboard/Muis ;)

5. bubu

bubu Guest

tog jmmr denk idd niet dat er ooit muis of toetsenbord zal komen voor 360 maar ik ga denk ik gwoon mun 360 verkopen eerst nog een paar games kopen en kijke of het me tog kan boeien en anders overgaan op een pc :)

6. bubu

bubu Guest

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De kans is klein, omdat MS nu ook aan de hardware een licentie geeft ... dus dat ze aan zo'n apperaat een licentie gaan geven is bijna nihil .. tevens zijn de meningen van deze console adapters verdeeld .. de meeste vonden het niet zo soepel spelen als op de computer ...dat komt doordat de console games technisch anders in elkaar zitten dan een pc game .. ze worden dus niet 1 op 1 overgenomen .. waardoor je met bijv. Halo toch een nadeel kan hebben ipv een voordeel

8. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    KOOP ANDERS EEN PC STELLETJE IDIOTOTEN !! Jezus zegh !!

/Mod Doe normaal zeg, je hebt al een OW en een ban op je naam staan

Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2006
  9. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens.. als je niet met een controller overweg kunt ga het dan leren of koop een pc... ga niet zeuren dat er een muis voor een console uit moet komen....

10. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    sja het is dus maar net wat je gewend bent / leuk vind...

ik heb veel meer feeling/gevoel met de besturing met een controller...

een met een muis je geweer mikken, of met de pijltjestoetsen lopen...... nee daar zit voor mijn geen greintje realisme in... En dan kom je al snel bij een gamepad voor de pc... owja.. die heb ik al voor mijn console maar dan zonder het gedoe wat je allemaal met een pc ondervind... pc opstarten... spel opstarten... overal moddertjes...nee doe mij maar een 360 met live...

11. bubu

bubu Guest

Omfg sukkkkeeeels allemaal commentaar koop gwoon een pc als je gwoon alles leest dan snap je waar het over gaat begin niet gwoon uit het niets iets te zwammen en rot dan op naar een ander topic :0 thnx

12. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Doe is even normaal man?
    Hun mogen toch hun mening geven?
    Het is wel een forum hoor.
    Lees ff de regels ofzo en als je de pc better dan de xbox 360 vind ga je toch naar een pc forum? ;) we zullen je niet echt missen hoor ;)

@ buba Omfg sukkkkeeeels allemaal commentaar koop gwoon een pc als je gwoon alles leest dan snap je waar het over gaat begin niet gwoon uit het niets iets te zwammen en rot dan op naar een ander topic :0 thnx

Wij zitten toch achter een pc? waar slaat dit op Koop een pc als we geen pc hadden konden wij dit niet eens posten hoezo dom?_0/ 8)

Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  13. bubu

bubu Guest

ja arnie doe maar slim ik heb het over een goeie game pc nerd niet over een
    p3 800 mhz waar jij op zit maja whatever ik weet niet wat je nou allemaal oftopic aan het lulle bent dus je mag wel naar een ander topic gaan als je het niet met muh eens bent, heb namelijk niks aan het gezeik van jouw

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoe zo off-topic? Er zijn mensen die bewust een console hebben gekocht om de reden dat de console geen pc gamers heeft. MS, Sony en N spelen hier op in. De target is niet de kamer van zoon of dochter lief. Maar de huiskamer van pa of zelfs beter de 25+. Deze 25+ heeft namelijk een dure computer thuis staan, een goede stereo installatie en een goede tv. Als de console in de woonkamer staat dan beseffen deze console bouwers zich ook dat een muis + toetsenbord niet practisch is ... deze komt niet op de markt ... tenzij de vraag hier naar groot is. Maar zoals ik al zij en zoals je de reactie in deze topic kan lezen is dit dus niet zo. MS heeft al bevestigd dat de muis + toetsenbord er dit keer (voorlopig) nog niet gaat komen vanwege hun sign systeem.

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Aan jouw gescheld hebben we ook niks. Je kunt het ook vriendelijk vragen. :)

16. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik me nu zit af te vragen
    je hebt ook kvm switches die werken met usb ondersteuning...

kun je dan zo'n ding met je tobo aansluiten op je xbox?
    moet lukken denk ik?

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee dat werkt niet er zijn geen drivers voor de muis geinstalleerd op de xbox ;)

18. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Oh. ik heb anders wel gelezen dat er een muis+toetsenboard uitkomt voor de xbox 360. om onder andere Final Fantasy op te kunnen spelen.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    toetsenbord werkt gewoon op de xbox 360 is ook bevestigd ... toestenbord is er alleen voor MMO's omdat FF XI geen headset ondersteund!!!! ... maar een muis komt er niet

20. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Xbox en Xbox 360 gekcoht omdat ik die nooit hoef te UPgraden.
    Daarom ben ik nu een stuk goedkoper uit dan elke maand een nieuwe videokaart kopen :)

Deel Deze Pagina