wat voor functies kan ik nu doen bijvoorbeeld als ik mijn toetsenboard inplug, en dan cod2 ga spelen?
niets ... alleen tekst berichten versturen via de guide button .. je kan geen commando's geven .. daar is het spel namelijk niet voor ontworpen
Een console is namelijk geen pc ... dus als je met een muis en toetsenbord wilt spelen .. dan koop je een pc ... wil je in de huiskamer spelen dan is een console practischer
idd. vind ik ook. en je gaat niet met een toetsenboard op je bank zitten.. komt je broer binnen en zegt: is dit de next-gen controller?!
Oftoppic: Man ik heb een game pc en scheld jij mij uit voor nerd sorry maar ik hoop dat je geband word voor al een reden kinderachtig doen Grow Up.
Jongens hou het gezellig....bubu, je kunt je punt ook op een andere manier duidelijk maken. Denk daar in het vervolg aan a.u.b.
Komt er nog een optie van USB Muis + Toetsenbord uiteindelijk? Voor bv, games zoals CoD etc? (or is die optie er al?)
Voor games is die optie er niet, maar je kan wel een USB keyboard inpluggen om messages enzo mee te typen.
google http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEyFyAkAVArhDjTKml.php Team Xtender released the first picture of their XCM XFPS 360 adapter
Heej dat had ik ook al gezien, maar die adapter kost 79.99 echt te duur -_- =P even wachten op een prijsdaling en dan alsnog (miss. dan) aanschaffen, Heb nu ook fear op de 360, toch maar eens proberen met zo'n adapter.
Zou best een muis/toetsenbord willen hoor op de xbox360. Wat doet iedereen nou moeilijk, je aim word er beter van. Als ze dan gewoon servers hebben met muis/toetsenbord en controller only. Het typen gaat ook veel sneller..