1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

360 + toetsenbord en muis.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bubu, 18 apr 2006.

1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet tekst chatten met 360 games..

2. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er geen probleem mee met een keyboard en muis op een console,
    als je daarmee problemen mee hebt dan mag je ook zeker niet een gamepad gebruiken op de PC ! |:-

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    beetje een hele scheve vergelijking, als je een gamepad op de computer gebruikt benadeel je jezelf. maar als je een muis op de xbox gebruikt dan ben je meteen 1000 keer sneller dan iedereen die daar niet mee speelt, en vind ik dat cheaten.

4. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Idd dat was een erg scheve vergelijking.
    Ik ben zelf ook echt tegen de muis, kom op, het is een console, en juist de controller maakt de console een console. Ik kan echt niet begrijpen dat mensen zo graag een muis erbij willen; blijf gewoon oefenen, dan krijg je de controller echt wel onder controle. Kijk als je PC en console door elkaar speelt, dan is dat jouw probleem :b:

haha ik zie me al met wat vrienden allemaal met een muis en toetsenbord gamen; kom op, dan is toch de hele relaxte feeling weg. Ik begrijp het echt niet.

Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    dat wordt dan flink "benoobed" worden straks met Rainbow six vegas terwijl je steeds wordt gekilled door perfecte headshots, dag games :mad:

als ik een muis en toetsenbord zou willen koop ik wel een pc, het zou alleen handig zijn met messages :mad:

6. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    maakt dit nu echt uit????
    ik snap het echt niet, heb bijna alle consoles gehad buiten de NEoGeo
    en heb heel veel games op de pc gespeeld maar is hier nu zoveel verschil tss?
    Je kan toch de gevoeligheid van de controller hoger zetten dan mik je toch even snel als met een muis :confused:
    Mij maakt het geen zak uit, keyboard & muis of joypad

Ik blijf er bij, keyboard en muis op consoles is voor janetten _O_ O-)

just my 2 cents

7. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk ik moet dan wel toegeven dat het wel uitmaakt. Je kunt een stuk preciezer schieten, maar of dit het nou leuker maakt, dat echt totaal niet. Net als idd bij bv rainbow six, dan krijg je echt altijd die perfect headshot met 1 schot, nou wat geweldig is dat. En echt kom op, met de toetsenbord en muis op de bank?!?!?!?

8. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0

preciezer schieten???? Het kruisje om te mikken blijft toch hetzelfde??? 8)
    Heb er geen enkel probleem mee om headshots te doen hoor .....
    ik snap het echt niet
    wil het wel eens zien de dag dat ze er zijn, dan maar een paar games tegen zo'n mensen doen dan met keyboard

9. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    omdat een muis veel PRECIEZER is... met een controller heb je toch veel minder bereik en gevoel dan een muis, wat een extencie van je arm is

Heb je nog nooit op een 360 gespeeld? nie beantwoorden...

maargoed als dit strax gebruikt gaat worden, en Live overstroomd wordt door PC-spelertjes dan hoef ik geen Live meer te hebben. aangezien spellen zo uit hun balans getrokken worden, waardoor iedereen die met een controller speelt genadeloos afgemaakt wordt. En als oplossing alleen zelf een muis en toetsenbord moet aansluiten :mad:

10. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    pfffffff mij maakt het niets uit :b:
    en ik neem aan dat jullie allemaal op de standard gevoeligheid spelen?
    Zet die eens wat hoger je zal wel zien *)
    Komaan guys zijn jullie gamers of sissies

11. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    och, wacht even zet jij je controller op de hoogste sensitivitie en probeer zo snel mogelijk een klein puntje op je scherm aan te klikken (mag je zelf kiezen wat als het maar ongeveer 5pix groot is) nu probeer dit nog eens met je muis en zie het verschil.
    :eek:

12. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0

neen op de hoogste staat hij niet bij mij, en kan echt het verschil niet zien hoor of voelen???? (gaat even vlot)
    ik speel zonder problemen met de pad of met keyboard, het zal aan mij liggen dan \o/
    we zullen wel zien als dit op de markt komt, wat zal dan de volgende reden zijn dat ze niet kunnen winnen }:] :9

13. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    mmm jah doe dat, je zult het nog wel merken
    ;)

14. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    mensen die niet met een joypad kunnen spelen zullen het merken :) :b:

15. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    dat bedoel ik :thumbs:

16. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0

hopelijk heb je er dan wat aan :9

17. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik schietspellen veel makkelijker vind spelen op de pc, veel preciezer en sneller inderdaad.
    Sportspellen, racen etc. vind ik veel mooier en makkelijker met de controller.
    Maar zo krijg je inderdaad scheve verhoudingen, al denken sommigen van niet.
    Denk niet dat ik het ga kopen, maar snap heel goed waarom sommigen dat wel zouden willen.

18. Asharith

Asharith Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met een muis heb je gewoon VEEEEL meer controle over het richten. Je gebruikt je gehele handpalm voor de besturing van je aim en dit is een beweging die heel natuurlijk voor je is omdat je deze ook gebruikt om internet te surfen etc. Richten met een stickje op je controller is veel minder precies omdat je hier maar 1 vinger voor gebruikt. Natuurlijk zullen er mensen zijn die dit supergoed kunnen want oefening baart kunst maar het heeft geen uitleg nodig dat een muis toch de voorkeur zal hebben.

Ik zie deze ontwikkelijk met gemengde gevoelens tegemoet. Ik kocht juist een xbox360 omdat ik meer relax wou gamen maar dan wel graag met een competitie gevoel van xboxlive. Stel dat je met een game zoals halo3 graag competitie wil spelen dan moet je bijna wel zon apparaat aanschaffen om met het niveau meet te kunnen. Dit zal bij mij resulteren dat ik mijn xbox op mijn pc tft aansluit samen met muis en toetsenbord hierdoor zal het dus een versimpelde pc zijn. Erg zonde.

Ik hoop dat Microsoft hier wat aan gaat doen. Gelukkig komen er wel steeds meer games die juist voor de controller zelf gemaakt zijn zoals Gears of War. Mocht dit de trend zijn dan zie ik toekomst voor de controller in Shooterland. Zo niet dan ben ik terug bij af.. ( het pc game gevoel :confused: )

19. bubu

bubu Guest

idd, maar ik weet nog niet of ik dit aan ga schaffen, het is niet zo dat ik een noob ben met controller, sta bijna altijd eerste in een online match met welk spel dan ook =P (schietgames) maar games als half life 2 etc. wil ik wel graag met toetsenbord en muis spelen, maar ja ik ga nu toch eerst voor een 19" breedbeeld monitor sparen dussuuuuh! =) het zal nog wel even duren voordat ik dat ding uberhoudt ooit ga kopen.
    en zoals je al zegt games als gow zijn idd gemaakt om met een controller te doen en zou ik dan zelf ook nooit met muis en toetsenbord spelen want die speelt gewoon te relaxt ! SNIPER = ownage! houdt echt van dat wapen =D =P Headshot na headshot!

Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2006
  20. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    dat gaat toch niet zonder muis :lol: ;)

Deel Deze Pagina