1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

360 + toetsenbord en muis.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bubu, 18 apr 2006.

1. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1305
    Controller en Toetsenbord + Muis aan elkaar gewaagd.

Ik speel FPS toch liever op PC, maar ik vind dat als je een console koopt de vrijheid moet hebben om te kiezen op welke manier je wilt spelen. Het draait helemaal niet om het console gevoel. Het gaat er gewoon om of er wordt voldaan aan behoeften.

Een mogelijkheid om een 360 aan te sluiten op een monitor, is niet bedoelt om: het PC gevoel naar de huiskamer te brengen.

Mensen die bang zijn voor PC gamers, kunnen hun borst nat maken. LIVE Anyware.

2. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat het voor sommige mensen uitmaken en voor andere dan alweer totaal niet.

Het enige puntje van het artikel dat ik snap is :

De PC versie presteerde beter bij het schieten over lange afstanden, omdat de muis er voor zorgt dat je preciezer kunt richten

Ik snap dit echt niet, in elk spelletje is er toch een kruisje of iets dergelijk om te mikken? Hoe kan de muis dan precieser zijn |:-
    De muis en joypad controlleren toch dit zelfde mikkertje ????
    Ik zou zeggen, check u ogen of koop een grotere TV :b:
    Maar laat ze maar komen met hun muis, victory will be eens so sweet \o/

3. The Ripper NL

The Ripper NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Borst nat maken? Waarvoor? D'r staat toch echt dat de console-gamer met controller beter is dan de PC gamer met muis... daarop hebben ze de game aangepast voor de PC gamer, zodat die ook wat meer winnen... :):

Gamen met een controller moet je leren... Skills noemen ze dat ;)

Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  4. bubu

bubu Guest

@Rikske
    Oke oke iedereen formeert het verkeerd, je kunt dus niet preciezer mikken met een muis, maar Sneller! waardoor je precieser KAN aime,, bijv er staan 3 mannetjes pal naast elkaar, die schietje met de muis echt wel sneller dood als met een controler, klik,klik,klik > Headshot,Headshot,Headshot.
    =P muis blijft altijd sneller als een controller ,FEIT!
    Bijdehandje ;)

5. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zouden mensen met een controller beter zijn binnen kortere schietafstanden?

6. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Lijkt me niet, omdat je met een muis veel accurater snelle bewegingen kunt maken dat is gewoon een feit.

7. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    o mijn god wat is die rikske bijdehand

8. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, kan ik toch niet aan doen dat jij niet met een controller kan gamen hé
    blijf er bij Muis op een console is so GAY :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

en lees het artikel hierboven maar is

PS: en de dag dat het op de markt is moeten we maar eens testen voeg me dan maar toe
    zien wat jullie dan als excuus gaan gebruiken \o/ _0/

Laatst bewerkt: 22 dec 2006
  9. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Bij shooters is het gewoon een voordeel. Ben trouwens ook erg nieuwsgierig of je de muis snelheid kunt instellen. Iemand...?

Maar het feit is ook dat als je gebruik maakt van toetsenbord en muis op een console je inderdaad echt een enorme gay bent! :lol: \o/ :)

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    jongen doe je nou zo dom of ben je dat gewoon, als nu echt niet snapt dat een muis veel snellere en scherpere bewegingen kan maken, jij hebt echt nooit een pc-game gespeelt he, Neem nu maar van ons aan dat er wel degelijk verschil in zit, en zelfs jij niet met je grote skills* dat zal gelijk trekken. sorry hoor maar je bent erg koppig :b:

11. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    bon ik stop ermee want dit slaat nergens meer op, we zullen zien als het op de markt is
    en ik zou zeggen leer spelen, of mischien is dit een controller voor jullie

_0/ :b:

en heb niet gezegd dat ik top speler ben hé, ik kan gewoon spelen met de beide \o/

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    je hoeft niet goed of slecht te zijn om dit verschil te merken aangezien de controller dat zelf bepaald, jij kunt me echt niet vertellen dat jij een controller joystickje net zo snel beweegt als een muis. en als je dat kan dan is of: je joystick lam en hangt er half uit, of je gebruikt geen 360 controller.
    maargoed laten we maar ophouden want het gaat eeuwig door. =(

13. Renegade Master

Renegade Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon een dom idee om pc gamers en xbox gamers tegen alkaar ta laten spelen..
    laten we het er gewoon op houden dat het gewoon niet hetzelfde speeld, en dus ook niet eerlijk is..

15. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Volledig mee eens! :thumbs: Gelijke 'wapens', gelijke strijd. Dat is ook in eerste instantie waarom ik een xbox 360 heb gekocht. Maar met al dit soort sheize wordt het al een stuk minder.

16. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik zou wel heel graag een toetsenbord + muis op de Xbox 360 zien verschijnen. Jullie brengen allemaal argumenten dat dit spelletjes online ongelijk maakt.
    Volgens mij is dit sowieso het geval omdat niet iedereen dezelfde soort internetverbinding heeft. En zeker omdat mensen niet even goed met de controller overweg kunnen. En als we in de toekomst tegen PC gamers kunnen spelen dan is het in mijn mening geen issue.

Ik persoonlijk ben in ieder geval een voorstander! Dit komt ook door mijn persoonlijke situatie. Ik ben wat ouder dan de gemiddelde forumganger hier gok ik zo. Mijn ouders hadden wel al heel snel een computer in huis (286 iemand?) Maar dat is niet te vergelijken met hoe kinderen tegenwoordig opgroeien. Omdat ik al wel vanaf vrij jong met muis en toetsenbord heb gewerkt kan ik hier redelijk goed mee uit de voeten. Bijvoorbeeld kan ik op de PC met counterstrike aardig meekomen en haal ik iets van kdr 1.5

Ik heb nu sinds februari voor het eerst een console gekocht en dat is de xbox 360. Nu speel ik wel eens GOW. Ik had al moeite om casual sommige delen door te komen. Ben nu act 2 HC, Act 1 heb ik coop gehaald, volgens mij alleen omdat die medespeler zo goed was...

Ik ben heel onhandig met de controller, ik heb ook niet zoveel tijd om altijd maar te spelen. (werk, vriendin, andere hobbies). Dus ik hoop dat me leercurve nog niet op zijn hoogtepunt is. Met GOW ben ik al blij als het me lukt om iemand te raken. :+

_0/

17. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is logisch toch?
    natuurlijk is niet iedereen even goed met een controller, maar daarom is het niet oneerlijk..
    je hebt winnars en verliezers toch?
    wat heb je dr aan als iedereen even goed is...

18. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel vet dat bij Shadowrun de controllers het beter deden dan de toetsenbord muis combi :p

19. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Dan is het toch ook zo dat je met controller en toetsenbord en muis winnaars en verliezers hebt, niet iedereen is immers even goed. Dus dan maakt het ook niet uit of je met andere controller/ muis- keyboard speelt. Sommige mensen blijven slecht, andere blijven goed, sommige zijn beter met de 1 dan met de ander. Dus maakt het niet uit als muis en keyboard beschikbaar zijn. :9

[doordraai] Vanuit jouw standpunt wil je dus gelijke kansen voor iedereen, dus mag er dan per definitie ook maar 1 controller beschikbaar zijn voor de console, moet je clans afschaffen (oneerlijk voordeel), en moet iedereen zelfde internet verbinding hebben en moeten er aparte host servers komen... [end doordraai modus]

Mij gaat het er om dat mensen plezier hebben, ik persoonlijk zou meer plezier hebben als ik ook de mogelijkheid heb om muis en keyboard op de xbox aan te sluiten. \o/

20. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ben jij bijdehand zeg, het gaat om de ''skills'' die je hebt en dat je kan winnen van iemand die precies met het zelfde systeem speeld.

dit is nou precies hetzelfde als dat je 2 autos tegen alkaar laat rijden dat de een 250 gaat en de ander 280, dat is toch ook niet eerlijk?

Deel Deze Pagina