1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[360] Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door VooDoo300, 3 mrt 2006.

1. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch ziet dit er toch beter uit dan Oblivion, vooral die schaduwen in het onderste screenshot zijn erg indrukwekkend.

[​IMG][​IMG][​IMG]

Maar bij dit soort grote, open ended games met veel vrijheid, kan er zoveel misgaan, dat het echt nog maar afwachten is of het wat wordt. Bij Oblivion weet je zeker dat ze die goede balans wel weten te vinden.

2. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion is Volwassen! Vergeet dat niet. Oblivion voelt groot aan maar dit voelt een beetje klein aan,,, Als je weet wat ik bedoel. Maar is het ook online?

3. Dark Vision

Dark Vision Xbox 360 L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Moest dit een online multiplayer functie hebben, dan zou dit miss wel eens de World of Warcraft op de consoles kunnen worden :D

4. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel leuke screens maar dat zegt niet! Bethesda heeft met hun Elder scrolls serie bewezen dat hun bij de besten horen onder de Free Roaming rpg genre!

Maar ik zie op deze screens geen npc'c? Ik zie veel tonnen maar die zijn gewoon decoratie volgens mij.

Wat ik wil zeggen. Het lijkt mij een beetje een kartonnen opzet! Ik geloof het niet zo. Ik ken het bedrijf niet ik weet niet wat voor soort rpg het is! Het is een grote poppenkast,,,, tot nu toe

Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Two Worlds is ook nog maar net in ontwikkeling, maar als je goed naar de screens kijkt moet je toegeven dat er toch echt iets vaags aan de hand is...met de characters die er precies zijn opgeplakt of de 'miniature' voorwerpen in de omgevingen.

@Dark Vision: Op de officiële site staat onder de sectie 'Features' dat er multiplayer inzit. Tot 8 spelers.

6. Dark Vision

Dark Vision Xbox 360 L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wat worden, met 8 spelers, wel een beetje weinig, maar goed, je moet ergens beginnen. Zou het misschien niet de Battles zijn die je maar met 8 kunt spelen ??

Misschien in een kleine map of arena.

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is alleszins niet de bedoeling om met 8 spelers in die grote wereld rond te lopen. Kleine arena's waarschijnlijk.

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind Oblivion toch mooier. Dit is allemaal zo fel en misschien iets té ambitieus geweest. Die bomen zijn vaag en op de één of andere manier vind ik het allemaal net niet mooi passen. Qua detail en shadowing is het misschien beter als Oblivion, maar als geheel vind ik Oblivion mooier. Misschien ligt het aan de stijl, dat kan natuurlijk ook. Dat heeft alleen meer met persoonlijke smaak te maken imo.

9. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is ook nog niet af toch?!

10. Tecnomic

Tecnomic Guest

11. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    Ben dat gezeik over mooier nu genoeg geweest, alles op de 360 is mooier dan alle andere consols. Dit gaat online (tenminste dat heb ik begrepen, 8 Multiplayer) zoiets als Wow hoop ik. Oblivion gaat niet online|:-

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie tegenstelling...ga je 8 spelers vergelijken met WoW waar duizenden spelen op een server. En dit soort RPG's hoeven ook helemaal niet online. Simpele combat in een kleine arena is dan ook het enige waarop de multiplayer van Two Worlds op mikt, en dat boeit echt geen fuck.

13. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er een beetje cartoony uit

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind dit spel duister en demonisch, niet vredig ofzo alleen dikke hakvelden met enorm veel bloed en chaos.
    Edit: bosbeest, Bril nodig? :+

15. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    \o/ Two Worlds introduces a brand new concept: "PIMP my stagecoach"

Zou wel strak zijn als je hier ook zelf in zou kunnen rijden.
    (stagecoach betekent koets)

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Sommige screenshots doen mij meer aan een desktop image denken dan aan een spel.

17. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik bedoel meer kinderlijk sprookjesachtig... het is wel mooi, maar bijv. dat demon geval in harnas, dat is gwoon te overdreven, in oblivion heb je ook demon dingen in harnas, maar die zijn realistischer...

18. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn demonen zowiezo niet erg realistisch, dus maakt het niet uit hoe je ze "realistyisch" probeert te weergeven
    of geloof je nog in sprookjes bosbeest:{

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de game er ook erg amateuristisch uitzien, beetje opgepoetste graphics maar de verhoudingen en houdingen van de levende wezens die ik tot nu toe heb gezien kloppen naar mijn idee gewoon niet, ze zien er allemaal beetje houterig uit terwijl oblivion er juist erg levendig uit ziet.

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dat de demonen in Oblivion mooier zijn weergegeven of vormgegeven, ze zien er beter uit zeg maar.

In deze screen klopt gewoon iets niet. Die 'minotaur' ziet er minder gedetailleerd uit dan zijn omgeving, ziet er vreemd uit t.o.v. de minotaur uit Oblivion.

Deel Deze Pagina