Grafisch ziet dit er toch beter uit dan Oblivion, vooral die schaduwen in het onderste screenshot zijn erg indrukwekkend. Maar bij dit soort grote, open ended games met veel vrijheid, kan er zoveel misgaan, dat het echt nog maar afwachten is of het wat wordt. Bij Oblivion weet je zeker dat ze die goede balans wel weten te vinden.
Oblivion is Volwassen! Vergeet dat niet. Oblivion voelt groot aan maar dit voelt een beetje klein aan,,, Als je weet wat ik bedoel. Maar is het ook online?
Moest dit een online multiplayer functie hebben, dan zou dit miss wel eens de World of Warcraft op de consoles kunnen worden
Heel leuke screens maar dat zegt niet! Bethesda heeft met hun Elder scrolls serie bewezen dat hun bij de besten horen onder de Free Roaming rpg genre! Maar ik zie op deze screens geen npc'c? Ik zie veel tonnen maar die zijn gewoon decoratie volgens mij. Wat ik wil zeggen. Het lijkt mij een beetje een kartonnen opzet! Ik geloof het niet zo. Ik ken het bedrijf niet ik weet niet wat voor soort rpg het is! Het is een grote poppenkast,,,, tot nu toe
Two Worlds is ook nog maar net in ontwikkeling, maar als je goed naar de screens kijkt moet je toegeven dat er toch echt iets vaags aan de hand is...met de characters die er precies zijn opgeplakt of de 'miniature' voorwerpen in de omgevingen. @Dark Vision: Op de officiële site staat onder de sectie 'Features' dat er multiplayer inzit. Tot 8 spelers.
Dat zal wat worden, met 8 spelers, wel een beetje weinig, maar goed, je moet ergens beginnen. Zou het misschien niet de Battles zijn die je maar met 8 kunt spelen ?? Misschien in een kleine map of arena.
Het is alleszins niet de bedoeling om met 8 spelers in die grote wereld rond te lopen. Kleine arena's waarschijnlijk.
Ik vind Oblivion toch mooier. Dit is allemaal zo fel en misschien iets té ambitieus geweest. Die bomen zijn vaag en op de één of andere manier vind ik het allemaal net niet mooi passen. Qua detail en shadowing is het misschien beter als Oblivion, maar als geheel vind ik Oblivion mooier. Misschien ligt het aan de stijl, dat kan natuurlijk ook. Dat heeft alleen meer met persoonlijke smaak te maken imo.
Ben dat gezeik over mooier nu genoeg geweest, alles op de 360 is mooier dan alle andere consols. Dit gaat online (tenminste dat heb ik begrepen, 8 Multiplayer) zoiets als Wow hoop ik. Oblivion gaat niet online
Mooie tegenstelling...ga je 8 spelers vergelijken met WoW waar duizenden spelen op een server. En dit soort RPG's hoeven ook helemaal niet online. Simpele combat in een kleine arena is dan ook het enige waarop de multiplayer van Two Worlds op mikt, en dat boeit echt geen fuck.
Ik vind dit spel duister en demonisch, niet vredig ofzo alleen dikke hakvelden met enorm veel bloed en chaos. Edit: bosbeest, Bril nodig?
\o/ Two Worlds introduces a brand new concept: "PIMP my stagecoach" Zou wel strak zijn als je hier ook zelf in zou kunnen rijden. (stagecoach betekent koets)
ja ik bedoel meer kinderlijk sprookjesachtig... het is wel mooi, maar bijv. dat demon geval in harnas, dat is gwoon te overdreven, in oblivion heb je ook demon dingen in harnas, maar die zijn realistischer...
volgens mij zijn demonen zowiezo niet erg realistisch, dus maakt het niet uit hoe je ze "realistyisch" probeert te weergeven of geloof je nog in sprookjes bosbeest:{
ik vind de game er ook erg amateuristisch uitzien, beetje opgepoetste graphics maar de verhoudingen en houdingen van de levende wezens die ik tot nu toe heb gezien kloppen naar mijn idee gewoon niet, ze zien er allemaal beetje houterig uit terwijl oblivion er juist erg levendig uit ziet.
Hij bedoelt dat de demonen in Oblivion mooier zijn weergegeven of vormgegeven, ze zien er beter uit zeg maar. In deze screen klopt gewoon iets niet. Die 'minotaur' ziet er minder gedetailleerd uit dan zijn omgeving, ziet er vreemd uit t.o.v. de minotaur uit Oblivion.