zoals ik hoor zijn de meest voorkomende spelle die beschadigd zijn : oblivion en COD 2 ik heb ook oblivion en heb geen subwoofers ofso en heb me console horizontaal maar daar komen ook weer steeds nieuwe krassen op egt raar
Misschien heeft het ermee te maken dat je Oblivion vele uren achter elkaar speelt. Ik heb wel een sessies van 14 uur oblivion. De cd voelt dan erg warm aan terwijl de box wel genoeg koeling krijgt.
Ik heb last van het volgende: Ik heb nu 4 spellen. En van die spellen speel ik vooral Oblivion en Perfect Dark Zero. Nadat ik een hele tijd gespeeld heb (in uren) begin ik problemen te krijgen. Het begint zelden en komt daarna steeds vaker voor. Het spel loopt dan vast. En dan krijg ik de error: Disc Error . Er wordt dan gezegd dat ik opnieuw moet opstarten of de cd schoonmaken. Wat ik allebei denk ik al 20 keer gedaan heb. Het schiet alleen niks op. Het probleem wordt niet verholpen. Hetzelfde geld voor het afspelen van de spellen in verticale of horizontale stand. Het lijkt erop dat mijn dvd drive de spellen letterlijk "sloopt". Als ik ook achterop de spellen kijk zitten ze helemaal onder de krassen. Het is een en al kras. Nou heb ik vd week de Service lijn gebeld en krijg ik een hele vervelende werknemer aan de telefoon. Hij vertelt mij dat als de krassen rondom de dvd zitten dat het mijn schuld is, omdat ik dan de xbox heb bewogen tijdens het spelen. Dit is zeker niet het geval, want als ik iets van 400 euro koop ga ik er echt wel goed mee om. Dus de meneer vertelt mij dat ik hem dan niet kan opsturen voor reparatie. Deze post is van 2 weken geleden. Ik heb daarna nog een keer de servicelijn gebeld en werd toen vriendelijk geholpen. Nu is mijn xbox360 op de terugweg en hoop ik dat ik nu eindelijk ongestoord verder kan gamen....
Mijn xbox 360 ligt plat op een box die op zn kant ligt... geen problemen mee gehad. Miss als ik m rechtop zette dat de cd's wel gingen schudden maar op deze manier is dat niet het geval. En ik kan je ook verzekeren dat de boxen niet zachtjes staan als ik game, zeker niet met GP '06, heerlijk dat tiefuslawaai!
Ik heb geen last van krassen. Maar hebben mensen hier geen last van 'karteltjes' aan de rand van de disc? Bij COD is dit behoorlijk. Oblvion ook al wat. Er zitten gewoon wat hobbeltjes in.
normaal gezien ald je je xbox 360 aan de andere kant van de subwoofer zet heb je geen problemen van kresen of als je hem plat in een moubel zet
bedoel je barstjes aan de rand van de binnenste rand van de ring waarmee je hem in het doosje klikt of bedoel je hobbeltjes aan de buitenste rand, want die komen gewoon omdat ze zo gemaakt zijn
Ik bedoel aan de buitenste rand ja. En hoe bedoel je, dat ze zo gemaakt zijn? Dat hoort toch niet, en die discs zijn dan ook uitzonderingen.