Ik wil wel bij jullie in het team . Ik zoek in ieder geval in een team. Moet je op die site gewoon sign up doen?
Bovenin de balk staat register, daar kun je een account aanmaken. edit: WOUW5, ik had ipv aanmelden als team het op spelers staan. Heb het verandert dus je moet even opnieuw aanmelden
Zo te zien het eerste team, moeten alle andere team leden zich ook weer aanmelden voor het team of is het goed zo?
Hoeft niet maar het is wel handiger. Zo kan er ook meteen gekeken worden of het team wel compleet is en zijn er meerdere contactpersonen.
Ik kan me niet aanmelden. Ik moet eerst een team kiezen maar er is geen een. E: @ WOUWS Heb je ff toegevoegd
NVM, snap al hoe het werkt . Moet nu wel even een stoere teamnaam bedenken . Is cool . Edit:// Team is aangemaakt, wij zijn Sowieso Gewoon .
Ik ook niet, snap de hele site niet Heb me iig aangemeld op de site dus nu moet iemand mij toevoegen als ze dat willen? Hoe lang gaat het toernooi duren vandaag, want om 20:30 ben ik iig weg.
Hoe wil je daarvoor een toernooi organiseren dan? dat is gewoon met zn allen in een server en degene die aan het einde bovenaan staat wint. Maar kijken wel eerst hoe het vanavond gaat, hopelijk komt er nog 1 team bij.
Welke members hebben nog geen team? Orange? //Edit Heb ook maar even Team XBW gemaakt, omdat ik geen andere naam kon bedenken. Dus de mensen die nog geen team hebben.