Was aan het eten, ff kijken of ik 3 andere kan fixen Edit: Srry de helft is er niet en de andere willen liever scrimmen. En een toernooi van 1 match? Kunnen we het toernooi niet neerzetten voor over 2 weken ofzo, zodat teams genoeg tijd hebben om zich in te schrijven anders?
Nee er is nog een team, team xboxworld maar betwijfel of die compleet zijn. Probeer binnenkort nog wel een keertje toernooitje te doen.
Oke, nieuw concept! FFA 3 Januari Hoe werkt het? 4 tot 8 man per groep spelen in 1 server drie potjes free for all. De spelers die over 3 potjes de beste score hebben gehaald gaan door naar de finale ronde waar de beste wederom in 3 potjes strijden om de titel! De volgende maps worden er gespeeld: Groepsfase: 1. Scrapyard 2. Highrise 3. Sub Base Finale: 1. Highrise 2. Terminal 3. Skidrow Hoe doe je mee? 1. Maak een account aan op http://xboxworld.tourney.cc/ [xboxworld.tourney.cc] 2. Geef je op (bovenaan de pagina) De cup zal om 7 uur/half 8 beginnen, Succes! * maps zijn nog niet definitief
Haal alsjeblieft Rust eruit. Scrapyard en Highrise zijn goed, andere zijn ook niet egt FFA maps. Zou Terminal erbij doen.
Scrapyard, Highrise en Sub-base zijn wel goed, maar Karachi en Rust zie ik liever niet. Terminal is wel stoer om te doen, Estate zie ik ook graag en Favela is ook een lekkere map. Nu heb je er zes en hoeft er geen enkele twee keer . Edit:// Misschien ipv Scrapyard nog Skidrow?