ik doe mee (mischien iets later) accountnaam: trusto (zonder hoofdletters) (heb trouwens de halo 3 cd-rom gezien en boekej doorgebladerd ) bij de FRS (werkt een vriend van me) maar mocht hem helaas niet mee
Heb Halo 2 nog nooit online gedaan, wil best meedoen. Weet alleen niet tot hoe laat k moet werken, maar rond uur of 2100 zal ik vast wel klaar zijn. Moet je nog iets speciaals doen om ermee online te kunnen (aangezien het nog een Xbox spel is)? Hopelijk is het dit keer beter geregeld als met GOW toen.
De updates krijg je vanzelf wel, je kan alleen wel alle nieuwe maps downloaden, ze zijn toch gratis en misschien worden die nog gebruikt ook
ik zal zo ff een lijstje maken De volgende mensen hebben zich aangemeld : H0osie NL ( Host ) Alura NL theRedDevilNL MAD 1976 Cybermaxxx I Dutch king XI MarijnOo De volgende mensen doen misschien (of later) mee : Lil Pasqy Bavihoane ( Eventueel Host ) EbN Airwave iRoy Marruk xHLHx MerQ xHLHx Gimbly I Mozilla NL trusto
Ben vandaag toch mooi vrij, ook 's avonds, dus zal zo meteen alles downloaden, zodat ik alle maps heb. Misschien ook maar eens een keer online oefenen.
Net alle maps gedownload, ging wel heel sloom. Ook voor het eerst eens online gedaan, maar vond er weinig aan. Zal met NLers hopelijk wat leuker zijn, kan er overigens niets van.
Kan door omstandigeheden helaas niet meedoen vanavond.... Baal er echt van, leek me echt leuk om weer eens te spelen deze game... Misschien wat later nog, als er dan nog aan het gamen zijn....