Die los je af bij Tom Nook. Die is in de avond en nacht gesloten en vanaf 9 uur in de ochtend weer open. Als de bedragen groter worden moet je je schuld aflossen/storten in de geldautomaat in het postkantoortje. Gisteren weer lekker naar het eiland geweest en veel bells binnen gehaald. Die insecten leveren best veel op.
Haha, ik kan nu met random mensen over de wereld naar het eiland. Beetje aan het chillen met random iemand uit Japan, oh god.
Heb hem ook vandaag gekocht, maar vinden jullie de town map belangrijk hoe hij eruit ziet of hebben jullie gewoon gelijk een map gezkozen. Zie hier de verschillende maps hier ook iemand die er een filmpje van heeft http://bidoofcrossing.tumblr.com/post/39914277511/the-above-video-shows-you-how-the-map-choosing
Heb morgen ook dit spel heb hem gekozen als gratis spel door de actie van Nintendo. Zal mijn friendscode morgen ook wel effe hier neerzetten
Al een tijdje bezig met dit spel. Nook's shop wordt nu verbouwd. Stuk leuker spel dan Wild world. Dacht een 'royal crown' te kopen, blijkt dat 1.200.000 bells te kosten . Eiland is een leuke toevoeging, alleen met al die kostbare insecten en vissen die je kunt vangen kom je wel heel snel aan veel geld.
Wanneer wordt Nook's shop verbouwd eigenlijk. Dan moet je toch een x aantal Bells spenderen ofzoiets? Weet iemand hoeveel?
To upgrade to a T&T Mart, the player must have spent 10,000 Bells towards their House Mortgage and 12,000 Bells on items at Nookling Junction. The player must also wait for 10 days after the Town's creation before the option to upgrade is made available.
Karma, is gewoon een dag zo. Je kledingstijl is te fout of je hebt voorwerpen met gezichten niet tegen een muur gezet. 12000 bells voor mijn helm, awyeah. Took is wel echt duur joh, bovenverdieping eindelijk klaar voor 3 ton. Enorm klein, nu een basement aan het maken voor bijna 5 ton.
Omdat ik op blote voeten loop misschien? Plus ik heb net een saladbar gekocht. Kan hem alleen niet vinden. Wordt hij gebracht ofzo
Nee, had ik ook last van. Is gewoon karma vandaag, echt waar. Doe maar eens andere kleding aan, dan loop je mogelijk weer normaal.