Ik heb nergens aan gezeten. Shit, denk dat ik mn saladbar heb verkocht omdat ik dacht dat het een leaf was
Paar uur gespeeld maar ben er nog niet over uit of 't helemaal m'n ding is Van 't weekend maar verder spelen.
Je kunt van alles, maar soms kost het ook gewoon tijd. Veel tijd, heel heel heel veel tijd. Lees dit maar, is voor begin gedeelte erg handig.
Ik heb de laatste 2 bladzijden van dit topic teruggelezen - goed topic dit, ik gooi er vanavond een lsd pilletje in en dan begin ik bij het begin!
Is er iemand die dubbele fortune cookie items heeft? Ik heb zelf een extra Arwing, Super Mushroom en Mushroom Mural (Mario behang, yo) en zou deze graag willen ruilen.
Ik had een dubbele mastersword en hero-clothes (zelda kleren), maar verkocht voor ~400 bells, had ze wel willen ruilen. Ik heb m'n turnips eindelijk verkocht voor een goede prijs, 486 bells per stuk in mijn dorpje.
Zojuist de 100% gehaald, hopelijk morgen dus officieel Mayor. Het gaat wel allemaal nog een beetje langzaam naar mijn idee, maar dat kan ook komen door dat ik het nog niet helemaal onder de knie heb. Ik heb iedereen uit de OP even toegevoegd. Wellicht leuk om met elkaar een keer online te spelen? Mijn friendcode is: 3566-1639-8866.
Ik heb nu een bro hat en een bro mustache. Je raad het al een Mario pet en snor Erg leuk. Wat ik trouwens wel raar vind. De winkel van Timmy is nu uitgebreid en er zijn nu twee fortune cookies waar ik uit kan kiezen. Dubbel de pret zul je zeggen maar niets is minder waar. Al twee dagen zijn beide cookies hetzelfde en krijg ik niks....Er zit geen prijs in. What's up with that?
Die fortunes die in de cookies zitten hebben zijn genummerd 1 t/m 50. Er zijn een aantal fortunes van de 50 waarbij je niks krijgt, en wat je krijgt per dag is compleet random. Jij hebt blijkbaar al twee dagen achter elkaar pech