Jep, ik heb cherries, peaches, bananas, coconuts en een of ander ding met stekels. Wat heb jij? Op A drukken terwijl je ernaar kijkt, dan pak je het vast, en dan op de D-pad links of rechts drukken.
Snoepjeshuis yeeee. Red Pikmin Midna's Mask Varia Suit pants Arwing Te ruil overigens uit Fortune Cookies.
Ik baal écht dat je niet een aparte save kunt maken zodat je met 2 personen je eigen stadje hebt...echt kut is dat.
@Fiasco: How cute...en de binnenkant? Ik heb ook wat dingen dubbel: Zelda Master Sword, hero's cap, blauwe pikmin (de pikmin heb ik in vier kleuren, geel, rood, blauw en die mogen allemaal wel weg). ik probeer nu de alpine set compleet te krijgen (omdat ik daar nu eenmaal zoveel items van had) en mis nog een bed, stoel, lamp, cupboard, kleed/tapijt, lage tafel en keuken cart. alleen hoe ruil je? kan dat via de 'post'?
Erik is een baas. Groenten eten met gefrituurde ijsjes. Samen met Peanut mijn favoriet in mijn dorp. Rest wil ik weg voor nieuwe dieren, van de week al een weggegaan en nu gaat er eind deze week weer een weg.
Niemand nog awesome avonturen? Erik was van de week jarig, parteee hard bij hem. Twee idioten hebben ruzie. Peanut is boos omdat ik was vergeten om langs te komen.
Ik kreeg vorige week een kadootje dat door de lucht vloog aan een ballon....kon het alleen niet vangen....?? Of moet ik daar iets voor doen ofzo??
Heb je een katapult voor nodig. Die is wat later te koop. Dan kan je ze uit de lucht schieten. Ik zelf blijf dit spel maar spelen, maak alleen (te) weinig foto's. Zal binnenkort wel wat posten. Bij mij zijn ze trouwens haast nooit boos. Echt hele bijzondere inwoners heb ik volgens mij niet. Wel leuk dat ik laatst via streetpass iemand tegen kwam die het spel ook had. Kon je in z'n huisje rondneuzen en items bestellen die je wilde hebben. Blijft een geweldig verslavend spel.
Erik geeft aan dat Peck zachtjes praat, vervolgens schreeuwt Peck en is hij boos. Erik loopt gewoon chill verder. Elke zondagavond in augustus vuurwerk, arme bewoners kijken uren naar de lucht. En Rolf was ondertussen al een paar dagen ziek. Oh en mijn Daft Punk vuurwerkjes in de lucht.
Welcome a vriend promotie geld nu ook voor deze game. (mocht iemand me een code willen sturen, haha )
Ook maar even in dit topic: Heb dus iemand nodig die nog geen gebruik heeft gemaakt van deze actie en zijn Animal Crossing heeft geregistreerd voor 7 September!
Sinds afgelopen week speel ik het spel, en ik vind het eerlijk gezegd echt een leuke game! echter duurt alles zo lang (uitbreiding huis, naar het eiland) Toch raar dat je ineens van de gruwelijke moord games als Battlefield/Killzone etc ineens naar zo een game overstapt Sinds vandaag kan ik dan eindelijk naar het Eiland, om te ontdekken wat daar allemaal aan de hand is.