Ja ik had y besteld, en die heb ik ook. X komt wel een keertje. Verzonden vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met behulp van Tapatalk now Free
Tja, dat hoeft nog niet representatief te zijn uiteraard, maar ik zou er geen problemen mee hebben op zich. Kunnen wij onze exclusives uit Y een stuk makkelijker aan de man brengen op het GTS, nietwaar?
Haha iedereen die ik ken die voor Pokémon gaat in mijn omgeving gaat ook voor X. Is nu zo erg dat iemand zich maar heeft opgeofferd om voor Y te gaan.
Geen idee, was er niet vandaag. Van wat ik heb vernomen ging X inderdaad veel harder. Mewto X, Charizard X. Legendary vind ik van Y zelf mooier, maar legendarische Pokémon zijn toch lame buiten generatie 1 en 2 om. Oh en die paar verschillen qua Pokémon van beide versies is duidelijk in het voordeel bij X.
Y versie aangeschaft. Ik wilde aanvankelijk ook voor X gaan, maar iedereen in mijn omgeving heeft X, lol. Vet spel, maar ik vind die 5 vrienden op het begin echte pussies. Geef me een badass rival, niet zo'n vriendelijke groep hippies: "Hey, let's improve our skills with friendly competition!". Fuck dat, ik wil zo'n rival zoals Silver uit G/S/C of Gary uit R/B/Y. Verder zie ik op serebii.net verschillende dexen staan. Coastal, Central en Mountain Kalos en ze hebben alledrie andere Pokémon. Lijkt erop dat er in ieder geval een flink arsenaal aan Pokémon te vangen zijn in dit deeltje gelukkig. Ben ik wel blij mee, aangezien die nieuwe Pokémon (uitzondering daargelaten) toch wel tegenvallen.
je moet die 2de starter pokemon zeker bij die professor halen? ik kon het in het eerste dorpje niet vinden. ik heb wel die kuiken die je kan downloaden, grappig. maar je hoeft toch niet voor die mega vorm te gaan? je kan de transformatie toch ook stoppen? en die mega vorm kon je toch alleen krijgen door een steen? dan doe je dat toch niet!
Shiit torchic helemaal vergeten. Idd tm januari kan je torchic downen met mega stone voor uiteindelijk mega blaziken. Heb je gwoon 3 starters Toen ik back in de days Pokemon Silver van mn moeder had gebietst en vervolgens helemaal kapot speelde, vond ik Scizor zo'n bazenpokemon. Ik spaarde zelfs alle Scizor Pokemon kaarten, van Neo Relevations, Destiny, etc. Het kan ook niet anders, dat Scizor ook een Mega evo heeft gekregen: Sjiit Er schijnt ook een Mega Jynx te zijn, die is zeker ook kaal en heeft 3 tieten
ja, maar bij mijn spel zat een blaadje tussen het boekje waar het in stond. 2de optie 'get via internet' moet je kiezen.
Haha, valt uiteindelijk wel mee dus. Dat gedeelte tussen zijn benen zag er namelijk eerst te fout uit.