Haha ik krijg ze ook niet uit... :/ Waarom krijgt mijn Chespin op een gegeven moment boosted EXP? Misschien omdat ik hem niet heb laten evolueren?? Dat zou nieuw zijn. EDIT: OOOOH wacht! Als je met je pijltjestoets loopt loop je op je schoenen. Met het pookje ga je skaten!
Als je met de pijltjes beweegt gebruik je de skates niet. Met het knuppeltje wel. Heb je ze wel al gekregen? Zo ja, met het knuppeltje bewegen ipv met de pijltjes
Zodra ik een ditto en de breader heb gevonden heb ik een Chespin voor je EDIT: Owh, Daycare gevonden iig
Awesome-O! Als ik een Daycare + Ditto heb gevonden wil ik mijn starter ook wel breeden en verspreiden (Froakie dus) Trouwens: Als je starter female is, kan die ook met een andere Pokemon breeden en komt er gewoon een Fennekin, Froakie of Chespin uit
Helaas, die is male. maar ik ben nu wel bezig Squirtles te breeden, dus als iemand wilt ruilen voor andere starters. Pm maar
Kspeel alleen emt 6th gen Pokes in mn team en ik heb Tyrunt als Fossil gekozen maar ik weet echt niet wat ik met die combinatie van types aan moet . Dees gaat denk ik toch maar de PC in
Net de eerste gym leader verslagen M'n team bestaat nu uit Pikachu (lvl 10), Torchic (lvl 15), Pidgey (lvl 11) & Froakie (level 12).
Ik ben inmiddels bij de Pokemon League met Greninja, Charizard, Blaziken, Tyranitar, Garchomp en Yvetal.
Op een of andere manier geloof ik het nog ook nog. Wel weird om te zien dat de framerate gewoon in kakt bij veel gevechten.