na ik ga wel even verder met white, hij zat erbij en volgens mij duurt het niet zo lang meer voordat y of x uitkomt.
Leuk zo'n mega evolution, maar hoe gaat dat dan precies werken? Ben je die stone kwijt na een keer gebruiken?
Misschien dat als je je pokemon die steen geeft hij op een bepaald level een 'move' leert die hem voor 1 tot 5 beurten MEGA laat zijn ofzo?
Nieuwe footage: http://www.allgamesbeta.com/2013/08/pokemon-x-y-gameplay-footage-from-demo.html En nog wat: [yt]-Ifspg5ZCkw[/yt] +
Het begint nu wel een beetje te kriebelen. Ik heb eigenlijk geen Pokemon meer gespeeld sinds Red, maar deze is zo anders dat ik hem toch wel wil hebben.
Dat is niet voor X en Y Of in elk geval: Het is niet bekend of dit voor een nieuwe titelmis ofmvoor een bestaande.
Laat ze maar eens eindelijk een keer een volwaardige 3D Pokemon RPG maken voor de consoles met de graphics van dat laatste filmpje/plaatje. Ik snap gewoon niet dat ze die niet maken. Nintendo wil blijkbaar het geld van de gamers niet. Een volwaardige 3D Pokemon RPG zou gelijk alle Wii U problemen oplossen.
Een volwaardige Pokemon RPG op de Wii-U zou erg tof zijn zoals op dat laatste plaatje. Al was het maar SP only, de server capaciteit voor een Pokemon MMO heeft Nintendo waarschijnlijk niet
Gewoon een game netzoals Pokemon Colloseum of XD zou al een aardig begin zijn. Alleen dan wel een ander verhaal dan die shadow pokemon.
http://serebii.net/xy/exclusives.shtml Dit zijn de enige die bekend zijn. Mede omdat er nog maar weinig pokemon bekend zijn gemaakt.
Een volwaardige Pokemon RPG kan alleen maar tegenvallen. Pokemon is ontstaan en behoort tot de handhelds, het heet niet voor niks 'Pocket Monsters'. Lekker bij de Nintendo handhelds blijven dus. Daarnaast, X en Y zijn al bijna volwaardige 3D Pokemon games. Meer is niet altijd beter.
Ehm, slaat de term 'pocket monster' niet op dat je de beestjes kan bewaren in een ball die je als het ware in je zak kan doen? Zo interpreteerde ik het iig altijd. Ben het er wel mee eens dat het heel moeilijk gaat worden om een volwaardige Pokémon RPG te maken die de verwachtingen waar zou kunnen maken.
bij gamemania kan je heb tegen inleveren van 2 games voor 19 euro kopen als je hem pre-orderd. dus heb ik gedaan, maar moet je dan bij afhalen 2 games meenemen of moet je dat van te voren doen?