iemand toevallig al een Scyther gespot? of komt deze helemaal niet voor in X of Y laat maar al iets op serebii.net gevonden.
Inderdaad, dat is veruit het irritantste in het spel. Ik neem daar altijd gelijk een taxi, geeneens zin om te zoeken naar iets.
Heb vrijdag Pokemon Y gekocht, mijn friendcode is 2337-4229-3485, dus voeg maar toe! Enige vraag is, hoe accepteer ik mensen die mij toevoegen? Hadden er al 2 mensen van een forum mij toegevoegd, maar ik krijg geen melding ofzo dat ik iets kan accepteren?
Holy shit, random legendary encounter Spoiler Ik kwam zomaar vanuit het niets aan Articuno (LV70) tegen (Elite four al verslagen) maar hij vloog al weg voordat ik uberhaupt een beurt kreeg om iets te doen.... `fckk
Spoiler Het schijnt dat je dat een aantal keren moet krijgen, waarna hij uiteindelijk in de cave in het Noorden van de zee terecht komt (Sea Spirit's Den) en je hem daar gewoon kan vangen. Zie deze thread.
Ach weet ik gelijk wie mijn 'vrienden' zijn ;-) Verzonden vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met behulp van Tapatalk
Haha, Wonder Trade is echt geniaal Net een level 57 Gravler ontvangen die daarna evolueerde in Golem Ik hoop stiekem een Scyther te ontvangen
Maatje van mij heeft die net gekregen er uit. Ik heb nu net de eerste badge gehaald, heb al een Dratini geritseld die ik vanavond krijg. Nu nog kijken voor een Pichu (die kan ik vast wel ergens vangen snel) en een Ghastly. Heb ook maar gelijk een fairy type gevangen die ik tegenkwam, Flabébé is de naam. Ik ben van plan deze keer eens niet maar 6 of 7 Pokémons te trainen maar er een stuk of 12 mee te levelen. http://www.serebii.net/pokedex-xy/676.shtml Deze poedel net gekregen uit een wonder trade. Raar beest wel.
Het is mij nog niet gelukt haha. Wat ik tot nu toe heb bewaard zijn een Beartic, Phanpy, Bulbasaur, Sneasel en Sylveon.