Ik kan wel een scyther breeden voor je. Heb je een Dratini of Noibat toevallig? Misschien is het handig als er een trade topic komt ofzo?
Ik ga gewoon een hoop vangen en dan bepaal ik op een gegeven moment mijn core team. Eerst even bij de day-care komen en dan mij eens in het breeden verdiepen. Moet ook nog een Ditto vinden. Is er een lijst met ID's van iedereen? Edit: Ghastly is binnen.
De dorps Marokkaan had een koopje voor me. Heb je er ook één met goede nature toevallig? Dan heb ik ook wel interesse. Heb alleen nog niet zoveel te bieden, heb nog geen ditto namelijk.
als je 2 pokemon bij de day care achter laat. krijg je dan pas als je ze ophaalt een melding dat er een ei is?
Nee, er staat een mannetje buiten bij het hek en als hij met zijn gezicht naar de weg staat, hebben ze een ei gemaakt.
Aaah...hij zei wel steeds dat ze het goed met elkaar konden vinden..he he. Verzonden vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met behulp van Tapatalk
Heeft iemand behoefte aan een Dratini met een nature gericht op Special Attack? Ik wil er graag eentje gericht op attack.
Heb je geen female dratini anders heb je genoeg keus om mee te breeden om de juiste nature te krijgen.
Ik heb trouwens via een trade op het GTS Pokérus tot mijn beschikking gekregen en dat wat verspreid. Iemand nog interesse in geïnfecteerde pokémon?
ja ik heb ook eentje met pokerus, wat houd dat in dan? net een stukje gelezen. klopt het dat het juist voordelig is voor je pokemon?
Hebben we ook een lijstje met de friend-codes? Ben nooit weer terug geweest in m'n Nintendo menu sinds ik Pokémon erin heb. Heb eindelijk een Haunter gevangen