heeft iemand een Aron voor me? ik heb een Pupitar. en kan je pokemon pas zien via de GTS als je ze zelf ingame een keer heb gezien?
Nog nooit een pokemon game gespeeld, maar nu net weer bij Saturn voor 26 euro, dus Pokemon Y maar besteld Ben erg benieuwd.
dat is een leuke prijs. ik vermaak me nog prima (ok nu eventjes zelda, maar pokemon ga ik zeker nog verder spelen) met het spel.
Iemand die toevallig de Nintendo registratie code van y of x ongebruikt heeft liggen en die een medeforummer daar ongelooflijk blij mee wil/kan maken? PM graag.
Pokemon algemeen, maar het leek me wel leuk om te zien wat anderen hier krijgen http://www.dorkly.com/toplist/56974/the-greatest-pokemon-of-all-time-vote-now
1. Scyther 2. Charizard 3. Espeon 4. Gardevoir 5. Blastoise Bijna goed Gardevoir > Espeon en Blastoise < Scizor Van de keuze mogelijkheden. Klopt redelijk Scyther, Charizard en Gardevoir zijn wel ongeveer mijn top 3. Hoewel ik vaker Alakazam verkies boven Gardevoir.
Mijn top 5 was Charizard, Scyther, Mewtwo, Blastoise en Snorlax. Al die nieuwe Pokemon zijn kut. Helemaal die kandelaar Pokemon.
Was die niet al stop gezet in Japan omdat de servers overbelast waren? Lijkt me dat ze eerst daar gaan fixen voor ze de rest van de wereld vrij gaan geven.
Niet echt meer. De post game is gewoon totaal niet boeiend. En aangezien er 619 pokemon zijn heb ik niet zo veel zin om die ook nog eens allemaal te gaan vangen :3
Iemand die deze game nog speelt of helemaal niet meer maar Reckah blij wilt maken met Charizardite X? Ik heb Charizardite Y voor je.