Ja, het was een beetje vaag. Het is een "paid service". Maar ja, dat kan ook inhouden dat je er maandelijks voor moet betalen, maar denk zelf dat het eenmalig wordt.
Tsja, slimme keuze van Nintendo om daar geld voor te vragen, iedereen wil het toch. (dus lekker incashen)
Naja, je weet natuurlijk ook nog niet hoeveel boxen er in het spel zelf zitten. Ik hoop niet dat er daar dan nu minder van zijn vanwege Pokémon Bank.
Ja, dat wist ik. Maar het is toch gay dat je een Pokemon 3DS koopt zonder de game zelf? Ik vind dat een raar idee achter een Special Edition. Ze gaan die Windwaker Wii U toch ook niet zonder Windwaker HD verkopen?
Ja, eigenlijk zou je er een bunch of shit bij moeten krijgen, te beginnen met de game en misschien een shiny event legendary ofzo... Maarja... Helaas
Tsja, je krijgt daarbij zo'n download code wat eigenlijk ook wel weer lame is... Maar dit gebeurd wel veel vaker, erg verwarrend als je het mij vraagt!
Ik lees hier dat het een jaarlijks bedrag wordt om ervan gebruik te maken. Er komt op het begin wel een gratis proefperiode.
Dus je krijgt twee starters op het begin, of moet je een keuze maken tussen nieuwe gen en first gen starters? Fuuu moet Mega Charizard hebben!
JE KRIJGT 2 STARTERS. MEGA POKEMON. FAAACCK POKEMON BOX. DIT WORDT ZOO FUCKING HARD. Nog meer zin in dit dan GTA V Echt fucking ziek dit Enige kutte is is dat de main character er lame uitziet. Waar moet ik 'm op spelen? 2DS of 3DS XL? CAN'T CHOOSE.
Meer zin in GTA V? Terwijl je daar al een maandenlange boner van hebt en de boel gaat onderjizzen als 'ie uitkomt?
Hoezo dat niet? Alle 3DS games zijn te spelen op de 2DS.. @Pepzi, ja, kan je nagaan wat Pokemon wel niet met me doet
Fuck dit ik zit het te kijken met automatic captions omdat ik geen geluid heb hier. Alleen snap er soms geen fuck van. Pokemon X & Y hebben unlimited storage voor pokemon? Waarom zou je dan pkmn bank downloaden. Volgens mij klopt er geen zak van die subtitles.
Oh, mijn DS is ook 2D, dus dacht het logisch te zien . Is er ook al een 2DS dan? En een 3DS? En allemaal i-dingen en XL-zooi? Damn.