om je pokemons van pokemon black/white en black2/white2 op je bank te zetten en daarna te importeren in pokemon x/y!! http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/21864132/__Pokemon_X_en_Y_krijgen_betaalde_online_opslagdienst__.html
Dat zou ik helemaal bagger vinden. Nu moet ik dus gaan betalen om m'n Pokémon van White2 over te zetten naar Pokémon X? Word ook steeds gekker.
Is het 3D gefaald dan, dat ze weer terug gaan naar 2D? Tenminste, ik neem aan dat de 2DS geen 3D-beeld meer heeft? Anders zou het wel verwarrend zijn . Wat is het verschil tussen DS en 2DS dan, naast de nieuwste games en waarschijnlijk betere graphics.
2DS is gewoon een 3DS zonder 3D. Voor de rest is er naast het andere design niks anders aan het ding (en hij is iets goedkoper).
Ik dacht altijd dat Nintendo aardig stilzat qua 'consoles', maar je let er een tijdje niet op en ineens is er een DSi, DSi XL, 3DS, 3DS XL en een 2DS. Kopen er ook nog veel mensen zulke dingen? Lijkt me aardig kut als je eerst een 3DS koopt en niet veel later komt al de 3DS XL uit?
Ja, lijkt me ook aardig kut als je een iPhone 5 koopt en jaar later komt weer de 5S, koop je een Galaxy SIV komt jaar later weer de SV..
Nice, moet eigenlijk geen beelden meer van deze game zien. Bulbasaur is niet zo'n goeie starter of wel?
Sinds blauw vuur gekozen. Dus nu weer oldskool charmander kiezen en daarnaast dan maar dat water ding.
Dat heb ik dus ook altijd met Nintendos handhelds daarom wacht ik ook altijd tot het laatste moment om een console te kopen en blijf ik uberlang uitstellen en wachten tot er ene nieuwe komt. Heb paar maandjes terug mijn 3DSXL gekocht terwijl ik van plan was de regular 3DS te kopen ben blij dat ik toen der tijd een paar maanden had uitgesteld. En ben ook blij dat de opvolger de 2DS is want dan prefer ik toch mijn 3DSXL. Alleen zijn de versions van hun handhelds toch niet altijd super denderend. Want met mijn regular DS heb ik nooit 1 van de tig opvolgers gekocht die de DS zelf had. En er nooit spijt van gehad. Want hij werkt nog steeds en kan lekker nog GBA games op spelen.
De regular DS was LE-LIJK. Ben blij dat ik toen voor een DS Lite ben gegaan, want die was ten eerste mooier en had ten tweede een veel beter scherm.