1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

4 coor de grapics van Fuzion Frenzy bij dutchgamingnet???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Enforcer, 16 apr 2002.

  1. Enforcer

    Enforcer Hattrick.org .o.

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel dan zo lelijk?
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee, maar neit spectaculair, ik vind graphics gewoon een 7. niet slecht.
     
  3. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ze de graphics met de andere xboxgames hebben vergeleken en daarbij vergeleken valt het idd. wat tegen maar een 4? Lijkt me een beetje aan de lage kant:'-(
     
  4. Enforcer

    Enforcer Hattrick.org .o.

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hun reviews toch niet zo goed als hier hoor (slijm slijm);)
     
  5. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij vergelijkt het met zijn Gameboy Advance! Ik denk dat hij of een hele slechte TV heeft, of een hele slechte opticiën!

    ;)

    En dan nog iets van dezelfde site:

    "De besturing van PGR is erg goed. Er is echter een klein nadeeltje, maar dat ligt aan de controller zelf. Als je namelijk een van de schouderbuttons lang achter elkaar ingedrukt houd wil je nog wel eens wat kramp in je vinger voelen"

    Misschien iets relaxter gamen? Of minder in je neus peuteren...
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2002
  6. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja en in hun review stond ook een stukje wat ze gewoon letterlijk uit de PU hadden overgenomen:
    Je hebt in PGR de keuze uit meer dan 20 wagens, wat in vergelijking met GT niet erg veel is, maar daar tegenover staat dan weer dat je de wagens kapot mag rijden. Je hoort het goed, je mag een dikke deuk in je Ferrari rijden en de spiegels van de Porsche eraf beuken. Veel verder dan wat krassen, flinke deuken en afgebroken spiegels gaat het echter niet. Je zult niet je motorkap eraf kunnen rijden enz. maar het is in ieder geval al iets.

    Check het maar volgens mij sotnd het zo ook in de PU (ong.)=( =(
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ns n keer dat een hele preview werd geript (Xdome.nl =( )
     
  8. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Trams, als het nu eenmaal zo is, dan kun je er moeilijk omheen he, ik ben trouwens de enige PU-lezer van de DG.net crew dus het was puur toeval
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mjah mjah, misschien weer overgenomen van een andere review die het overgenomen had van de PU ;) ;)

    maar een 4 is echt te min.. Ik bedoel je kan geen Halo GFX verwachten.. Dit is wel zeker een 7 waard..
     
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou word er hier toch iets gezegd dat ni klopt. Dat dat stuk uit de PU komt is onzin. Ik heb die PU wel maar helemaal niet gebruikt ofzo, want dat zou belachelijk zijn. Ik heb de review gewoon zelf geschreven en elke zin is door mij bedacht en getypt, niks overgetypt dus want daar heb je geen fl*kker aan.

    Als je een game reviewd gaat het er om wat jij ervan vind en niet wat anderen zeggen, ik zal dus nooit en te nimmer iets uit een ander blad typen.

    En dat er ooit een preview van een site is geript lijkt me errug sterk want we controleren eerst alles wat is getypt en als het ergens anders staat komt het vaak toch bekend voor en is de persoon in kwestie meteen admin-af dus dat denk ik niet.

    En wat betreft die FF review. Als je de graphics met andere games vergelijkt zijn ze gewoon erg slecht en vandaar die 4. Een 7 zou echt te hoog zijn. Af en toe hapert het beeld terwijl het er al zo lelijk uitziet en dat mag toch niet kunnen op een Xbox.
     
  11. Konyn

    Konyn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk heb ik die game met andere Xbox titels vergeleken, dat lijkt me niet meer dan logisch. Ik vind die graphics echt te lelijk voor op de Xbox dus heb ik het een 4 gegeven, een 7 zou betekenen dat het meer dan voldoende zou zijn en dat is dus echt niet het geval.

    [edit] het is mijn review inderdaad [/edit]

    @ BounceMeister
    Als je door had gelezen dan had je gezien dat die vergelijking met de GBA niet serieus was.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2002
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat betreft bij PGR, het gas ingedrukt houden. Ik game toch erg relaxt dacht ik zo en zit heus ni in mijn neus te peuteren. Als ik een uurtje of 2 a 3 achter elkaar game krijg ik gewoon kramp in die vinger en dat vind ik wel jammer maar ja, dan stop je ff 10 minuutjes en dan kun je er weer tegenaan.

    Ik denk dat alle vooroordelen die er over DG zijn een beetje weggewerkt moeten worden. Maybe kan het zo zijn dat we in het vroege verleden wel eens een steekje hebben laten vallen maar naar mijn mening zijn we de laatste tijd sterk aan het verbeteren.

    Of je een review hier beter vind dan op DG (wat overigens niet veel zal schelen) moet je zelf weten, het is maar waar je van houd. Iedere schrijver heeft zijn eigen mening en zal die op zijn eigen manier uiten.
     
  13. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan niets anders doen dan het met je eens zijn. Reviewers zijn mensen met een eigen mening en geen robotten. Als de reviewer (jij geloof ik) had gehouden van games die alleen leuk zijn als je met z'n 4-en, EN dronken, EN stoned ben houdt (vind ik van FF :)) had de game natuurlijk een hoger cijfer gehad.
     
  14. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, Nfan, ik lees ook de PU hoor al vind ik hun reviews niet altijd even goed (nog een reden om er nooit iets uit te rippen).

    Ik lees eigenlijk alle gamesmagazines en ook veel nieuws op internet, maar iets rippen, dat gaat ver beneden mijn stijl.
     
  15. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh...........

    Daar heb je wel gelijk in maar als je elke avond voor 10 euro wiet moet kopen om deze game leuk met zijn vieren te kunnen spelen dan vind ik dat ook niet echt koel, daar gaat je geld dan 8).

    Overigens had Thijs (Konyn) de review geschreven. PGR was van mij afkomstig.
     
  16. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, ik zeg niet dat ik dat doe toch :). Ik zeg dat me dat zo lijkt. En als ik dat niet zei dan zeg ik het nu :+
     
  17. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe dat wel, heb alleen FF niet.:+ Kost mij niet zoveel gelukkig.
     
  19. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    OK, sorry jongens, jullie hadden het niet van de PU geript, het kwam me alleen bekend voor:confused: . Zal wel aan mij liggen...
    maaruh, SORRY!
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is ut goed, want this ni koel als je een review typt en dan zeggen ze "hey, dat heeft ie uit de PU geript" snappie?

    Overigens heeft DG gewoon mensen doe op proffesioneel niveau schrijven, misschien dat het je daardoor bekend voorkwam. }:]
     

Deel Deze Pagina