1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

4 coor de grapics van Fuzion Frenzy bij dutchgamingnet???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Enforcer, 16 apr 2002.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het niet professioneel als je FF op zon manier afkraakt, 'alsof het de GBA is'
     
  2. ipkiss

    ipkiss YaY YaY

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha, wist niet dat er zo geklaagd werd op de reviews van mijn medewerkers, maar vind het wel geinig. Hehe.

    @ Wouter. Dat van dat proffesioneel was een geintje. We hopen altijd alleen dat we het zijn, haha...Maar ja een 4 heeft hij zijn reden voor. Verder krijgt de game zelf toch wel een aardig cijfer...:D
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee maar de manier waarop de GFX worden besproken, mensen denk echt dat het lelijk is, maar dat is het niet, er zitten geen effecten zoals van Halo in, omdat die gewoon niet nodig zijn, het ziet ert gewoon goed uit
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Eumzh...

    Ik denk dat ik het toch wel voor een groot deel met Thijs eens ben. Die poppetjes zelf zien er ook gewoon lelijk uit, dat allemaal veel en veel mooier gekund. De levels zelf zijn ook niet wat ze hadden moeten zijn en de haperingen in het beeld kunnen echt niet. Ik denk dat een 4 helemaal zo stom niet is, een 7 is gewoon te hoog. Maybe een 5.5 ofzo (de tussenweg) maar eerlijk is eerlijk, het spel is in vergelijking met andere games gewoon lelijk.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het spel heeft geen GFX nodig, het spel heeft bij mij geen haperingen.
     
  6. ipkiss

    ipkiss YaY YaY

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft het inderdaad niet nodig. Thijs zegt in die review geloof ik niet voor niets het volgende:

    Nou lijkt het op dit moment alsof ik deze game flink de grond in aan het boren ben en kwa graphics is dit zeker ook waar, maar dit houdt gelukkig na de graphics toch wel voor een groot deel op.

    Het spel draait puur en alleen om de zoveel mogelijk grappige en leuke minigames. Maar dan kun je nog niet om de zwakke graphics heen. Het spel krijgt tenslotte nog een aardige 7.2. Niet top, maar wel goed. Er zijn tenslotte nog zat betere games op de Xbox. :p
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Klopt klopt, maar toch, vergelijking met GBA is overdreven ;)

    Ik heb zelf Fuzion Frenzy ook (had er anders niet over mogen oordelen uiteraard) en het is wel lachen, maar eigenlijk moet je met zijn 4en zijn, en flink dronken :)
     
  8. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mot getest worden!:9
     
  9. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de graphics een 8 maar uit first person wordt het nog coller

    mijn vriendin is er verslaafd aan :)
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind de GFX een 7, ik bedoel het is NIET lelijk, geen pleure jaggies ofzo overal, maar super effecten heeft het niet, 7 = voldoende. :)

    We kunnen bij de crew meeting FF er wel ff inpleuren :D
     
  11. ipkiss

    ipkiss YaY YaY

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht men van een wedstrijdje Xbox gamen met een aantal members van de DG crew? Of het affiliate schap maar eens te bekoren ofzo :D

    Haha, we moeten echt eens een beetje gaan samenwerken. Alleen een link is een beetje suf. :D
     
  12. ipkiss

    ipkiss YaY YaY

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke game heb je overigens niet :p
     
  13. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel een koel idee, Xboxworld en DG lan-party. Samen organiseren en dan gamen maar.

    Wees er wel op voorbereid dat je gaat verliezen he }:]
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Vast wel :) naja we proberen eigenlijk wat met Gameparty te organiseren...
     
  15. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Gameparty rulez. Daar kom ik ook altijd, check het forum maar.
    Xbox lan is vet... denk ik (nooit getest...):+
     

Deel Deze Pagina