ik schrijf me in, waarschijnlijk kom ik pas heel laat online, dus als je lan door gaat voeg me dan maar toe.
Als ik H3 dan heb wil ik best mee doen. Moet alleen nog wel werken(schat tot 10 uur dus zit er denk ik niet echt in deze week:{ ).
Meld me maar aan! (Dusky Demon NL) Maar vanaf hoelaat is het eigenlijk? Want ik ben pas om 21.30 thuis van het werk. En hoe vinden we elkaar eigenlijk?
Ik doe weer mee als ik klaar ben met werken, uurtje of 10 zal het wel zijn En wat is Halo belachelijk vet
Ik waarschijnlijk ook, als ik van Bol mijn Halo Drietje () binnenkrijg voor vrijdagavond: MacorgaZ NL.
nah ja eigenlijk niet goed gepland want waarschijnlijk krijgt een hoop pas morgen halo3 (zoals ik) en er is ook nog een kans daat het overmorgen komt en dat is dus al aardig snel. maarja dat konden we ook nie wete maar als ik hem optijd binne krijg doe ik mee mijn gamertag is akaid
Als ik tijd heb morgen avond, doe ik ook mee! Heb halo nog wel niet online gespeeld. En ik moet er dus nog volledig inkomen, maar swat, we knallen elkaar gewoon overhoop!! Dus als ik morgen om half 9 online ben, mag je me uitnodigen. gamertag: Boss BE ps: Kan je dan ook ranked matches spelen,... is het zoals met halo 2. Je maakt een matchmaking aan met een deel kameraden(bijvoorbeeld 8 man ofzo) en dan de matchmaking 8 andere vijanden... Dat zou natuurlijk wel cool zijn, kicken we iedereen hun ass! )
Ben totaan 21uur aan het werk, denk 22uur wel online... Dus wil misschien wel meedoen, stuur me maar invite als ik dan online ben!
Ik heb gisteren de MP van Halo ontdekt dus ik ben vanavond zeker van de partij. Ik ben de gehele avond beschikbaar (vanaf 18:00 uur). Invite mij maar Frangster NL als het zover is en als het uberhaupt doorgaat .