1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

5.1 DUUUR check dit dan eens

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door le_dion, 2 apr 2003.

1. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

Voor de mensen die het wat minder breed hebben zijn de multi media speaker setjes de goedkoopste oplossing om 5,1 uit de xbox in je woonkamer te laten knallen.
    Als je dan ook eens bv kijkt naar de logitech 680 set kijkt dan zie je meteen ook dat er hele volwassen setjes tussen zitten zonder het bekende coca cola geluid(blikkerig geluid) wat toch nog veel setjes weten te procuceren....helaas:'-(.

Heb je meer en wil je er ook meer aan uitgeven ga dan voor bv een leuke home cinema set van elk willekeurig merk.

Wil je weer een stappie verder en heb je nog steeds geld over om normaal je vreten te kunen kopen kijk dan eens voor losse componenten.
    Merken en mogenlijkheden genoeg...bijna teveel zelfs lol.
    Mega groot voordeel hiervan is de ultieme samenstelling van je eigen setup die je ook weer eens kunt upgraden tot een nog dikkere sound :9 .

2. PeeJay

PeeJay Amped-Freestyler

Leuk Bevonden:
    0
  3. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Eltax Evolution 5.2

Centre :
    Rear :
    Power Towers :

Ziet er dus echt wel 10 x zo vet uit als die Creative set.
    Is denk ik ook 10 x zo goed , enigste probleem is dat je een receiver erbij moet kopen.

Ik zou graag ff willen weten wat je voor een Pioneer receiver kwijt bent ( ik zie pioneer als het beste merk voor audio )
    Nieuw of tweedehands.

Maarja , mijn advies (mening)

If u've got the money , dan zou ik voor deze gaan ...

Is je budget beetje krap , tja dan maar die creative ...

Alvast bedankt ,

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Het beste merk is pioneer nou ook weer niet er zijn vele beter merken zoals, Harman Kardon (hebben wij thuis een receiver en tuner van, Is alleen van mijn ouders) JBL zijn ook hele goede boxen, maarja: geld is qualiteit. En dat heb ik niet, toch blijf ik voor de creative gaan omdat ik toch niet het beste van het beste hoef te hebben, ben tenslotte ook nog maar 15!

/edit: INTERPUNCTIE! :cool:

Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  5. Z3R0

Z3R0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pioneer is zekers niet het beste merk. Ooit gehoord van Rotel, Denon, Marantz, Harman Kardon, NAD, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Allemaal betere merken, maar ook heel veel duurder. En zo precies hetzelfde met de speakers.

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Maar die boxenset die daarnet werd geshowed, vind ik niet echt iets om in je kamer te zetten. Ze zien er een beetje lomp en ouderwets uit!

7. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Couldn't have said it any better.... again....

ik ga i.i.g. voor de creative...., ik laat wel ff wat horen als ik hem heb :p :cool: :+ :9

8. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0

Pffffffff

Ik zei ; IK zie pioneer als het beste audio merk... (mijn mening dus) ( & redelijk betaalbaar voor mensen van rond de 15 )

Ik kan ook gaan beginnen over Bose boxen of B&O...

Goed lezen.

9. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

niet nergens over gaan zeuren jongens.
    de een heeft mischien meer dan de ander te besteden maar uiteindelijk gaat het erom dat je tevreden bent met wat je heb.

als je straks 18 bent en je koopt je eerste auto is het de mooiste op de hele planeet ook al is het een fiat panda uit 1980.
    het kan altijd mooier beter sneller sterker duurder,maar zolang jij er maar happy mee bent is alles ok.

10. le_dion

le_dion W00t!!

Leuk Bevonden:
    0
    de creative zuigt en je betaalt voor de naam

Deel Deze Pagina