1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

5 Jaar Xbox 360 - Een Terugblik

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 feb 2011.

1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dulle, wat ik me afvraag: werk jij voor een game-gerelateerde branche of iets dergelijks? Want jij hebt zó veel tijd om te gamen lijkt wel, ik ben jaloers :+.

Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Fantastisch topic, erop terugblikken brengt weer de nodige nostalgie en herinneringen teboven. :cool:

De 360 had ik eigenlijk ook om dezelfde redenen aangeschaft als de oude vertrouwde zwarte X doos van oom Bill, blijft leuk dat nog eens te zeggen. De eerste keus was natuurlijk de Project gotham serie, nooit verwacht dat deze zou stoppen na deel 4, maarja zoals Andre van Duin al vaker zei, aan alles komt een end! :9 Er waren nog meer game series zoals SW KotOR, Fable, Need for speed waar ik goede hoop op had, maarja KotOR is niet meer als console game, Need for speed bleef hangen op zijn tuningvibe met weinig souplesse, en Fable 2 was ook minder dan de eerste en over deeltje 3 hoeven we het al helemaal niet meer te hebben. Eigenlijk vind ik in verhouding de eerste X Box beter in games en gameplay, nu vind ik dat games teveel als hype en gimmick worden gebracht, en daarom ben ik eigenlijk ook met de console gestopt en overgegaan naar PC gaming.

Maar ik blijf wel benieuwd hoe het verder gaat in de toekomst betreft de console, en de games daarop natuurlijk. ;)

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Het wordt tijd voor een vooruitblik met andere woorden, een nieuwe krachtigere console. Alleen ben ik bang dat ze met dat Kinect helemaal doorslaan.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik ga er eigenlijk vanuit dat Kinect ook op de volgende generatie Xbox gaat werken, dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Het is gewoon een accessoire dat ze prima mee kunnen nemen naar de volgende generatie.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mijn 360 staat de laatste tijd nauwelijks aan hoor. ;) Gears of War 3 uitgespeeld, maar daarvoor en en sinds toen gaat ie alleen voor zo nu en dan een Kinect game aan. Fifa 12 gekocht en niet eens aangeraakt. Dead Space 2 ben ik al een half jaar mee bezig.

Ik speel nu wat meer PC games, maar dat is in korte 'bursts'. Even dit, een beetje van dat. En oeh, ook even 10 minuutjes deze. :+

Valt uiteindelijk dus allemaal wel mee hoor.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Dus je vond het crappy Yaris toffer dan de awesome Doritos Crash Course game? :cool:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, maar ik moet toch even checken wie tot het einde kijkt en ook alles leest? :+

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Had je niet van me verwacht, he? :cool:

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het waren zes mooie jaren, maar serieus het wordt tijd voor een nieuwe gen.

Vrijdag Gears 2 even opgestart en dat zit voor mij al op een niveau: niet meer echt mooi

en daarnaast ben ik op zoek naar meer vernieuwing! True ik kijk echt nog wel uit naar Gears 3, Mass Effect 3 etc, maar de aankondiging van een nieuwe console voor begin 2013 kan mij niet snel genoeg komen!

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoeveel euro kostte de Xbox 360 eigenlijk bij de launch? 400?

Want ik ben het wel eens met Kevf, hij heeft z'n beste tijd gehad. En als er nu een Xbox 720 op de markt kwam voor 400 euro zou ik die meteen kopen.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    minder, 320 ofzo?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Was het niet 399 voor de Pro Premium en 299 voor de Core?

Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Volgens mij ook wel, ik meen nog 400 euro betaald te hebben voor m'n 360. Maar dat was in augustus 2006 dus ik dacht, misschien was ie bij de launch duurder.

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    dit. Ik had een Core op de Launch, premiums waren overal al uitverkocht. PDZ erbij, want PGR3 was ook overal uitverkocht. Kreeg gelukkig meteen met kerst een 20gb HDD, en PGR3 was ook vrij snel weer restocked. PDZ echt megaveel online gespeeld de eerste jaren trouwens, speelde heerlijk en 16 vs 16 was ook wel tof. Ik vind het ook wel bijna tijd voor een opvolger.

15. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik had mijn eerste 360 in 2006 gekocht volgens mij... het was een Premium Pack (2 controllers, Xbox 360 afstandsbediening, headset en volgens mij ook de oplader waar je een accu in kon doen en die in je controller kon doen, zodat je geen batterijen meer nodig had) die oorspronkelijk €500,- was, maar met €50,- korting en nog eens €50,- korting bij de winkel. Totaal voor €400,- dus. Was nog niet eens zo'n slechte prijs toen.

Deel Deze Pagina