Ligt eraan, het is een singeplayer game en dan met de offline functie co-op. 1 Level duurt niet heel erg lang, dus als je het meerdere keren gaat uitspelen (wat mij overigens niks aan lijkt) dan tja anders nee
Er zijn zoveel spellen niet zo lang. Dan is dat ook geen probleem. Bovendien, koop het spel voor 35 euro speel het uit en net zolang je het leuk vind. Dan door verkopen voor 25 euro. Heb je voor 10 euro toch een hoop lol gehad.
Ook is het mogelijk ONLINE te coopen! Het is zeker een vermakelijk spel, helemaal als je voor de 1000 achievements gaat. De meeste levels moet je dan echt op zoek naar alle targets en posters voor punten. Ik heb er veel plezier mee gehad, maar huren/lenen is inderdaad een goede optie. Uurtje of 14 heb je het spel wel 100% uit.
Het is zeker een erg leuk spel en had het niet verwacht. Mochten er nog mensen zijn die hem op hard willen uitspelen voeg me dan ff toe
net begonnen met deze game, t verhaal is heel vaag tot nutoe/flinterdun is het verhaal nu gewoon dat iemand hem geld schuldig is en dat hij het geld gaat halen/zoeken en dan in een val terecht komt? of is er meer?? maar de gameplay is wel lachen en fun!!
iemand die me t verhaal wil uitlegeen aub? /Mod Heb even wat geduld Als iemand het wil uitleggen dan reageert deze heus wel - Cookie
Zo...beetje afstoffen, en....kick! Heb deze game eergister besteld bij Play.com voor 19,50! Vond ik m toch wel waard ! Anyway, vroeg me af of er mensen zijn die deze game ook hebben en de co-op achievements willen halen? Zal m volgende week ofzo wel ergens binnen krijgen, dus heeft nog ff geen haast !
Spoiler 50 Cent treedt op ergens in het Midden-Oosten en na afloop wilt 50 even afrekenen met de organisator. De beste man blijkt geen geld te hebben, maar wel een doodskop bedekt met alleen maar diamanten. 50 neemt genoegen met dat ding en dan wordt die skull voor zijn neus weggejat en gaat ie er achter aan om zijn skull weer in handen te krijgen.
Voeg mij maar toe volgende week ben ik weer thuis (atm wintersport) en dan ga ik ook even de co-op checken!
Ik heb de game nu ook, niet gekocht...puur door te ruilen met iemand in de buurt hier, nice! Helemaal geen gekke game, speelt lekker weg, grafisch heel ok ook. Ik heb een vraagje alleen. Hoe zit het met die counter kills? Volgens de handleiding heb je vijf verschillende counter kills en later kun je er meer bij kopen. Ik ben bij die shop geweest en zie allemaal counter kills die ik al zou moeten hebben maar ik heb ze nog niet gezien. Het enige wat 50 doet als ik vlakbij een ventje sta is 3x meppen en that's it. Ik zou graag die andere counter kills willen doen, hoe?