1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

50 Cent: Bulletproof

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robby Bobson, 4 jul 2005.

1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het geen GTA kloon word.. het word een actie game, en volgens mij heb je ook niet zo veel vrijheid. het zal meer linear worden denk ik.

2. master dude

master dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol _O_

Hij heeft waarschijnlijk wat te veel kogels gevangen :+

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    50 maakt zo af en toe wel chill muziek maar een game met hem in de hoofdrol: no way.

4. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet eens 50cents voor deze game betalen.

5. Victor

Victor Guest

Het ergste is dat hij als zo'n echte tough guy wordt geportreteerd met steeds dezelfde blik en alsof hij steeds vijanden vermoord. Hij wordt veel stoerder en beter voorgezet dan hij al is. Het ergste is dat hijzelf ook echt denkt dat hij een gangster is met z'n 40 bodygaurds en kogel/explosieveilige auto met één geweertje. Oja! Ik vergeet bijna dat hij ook een player is. Kort door de bocht gezegd: dit lijkt mij een brakke game.

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Deze game lijkt me niks, en dat die stumpert van een 50 cent dan ook nog denkt dat deze game revolutionair is qua gameplay en op graphics gebied dan moet je toch ook wel een hele grote plaat voor je kop hebben.
    Hij heeft waarschijnlijk alleen het filmpje nog maar gezien, wat niet eens in game is.

Deze game mooi laten liggen, al is het alleen al om 50 cent

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    50 Cent is echt geen neppe rapper hoor :eek:
    Dit wordt zeker een vette game en het zou vet zijn als je op het einde tegen The Game moet vechten.. :9

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij 50 wel eens live gehoord?? ik wel, en dat is crap.. hij zingt meer..
    z'n beats enz zijn dope, en in z'n clips enzo rapt ie wel goed, maar echt,, live is ie brak.

maargoed, back ontopic, ik moest daar ff op reageren.

9. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    In dat interview trok hij de vergelijking met GTA. Maar ja, wat weet hij er nou van, he. :)

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Komt 50 er weer eens aan met zijn beschoten kop...

Bulletproof...die kerel heeft enorm mazzel gehad dat hij nu niet tussen 6 planken ligt, en gaat hij een beetje patsen met het feit dat hij beschoten is en omdat hij het overleefd heeft plotseling bulletproof is.

Eikel:{

Hij maakt misschien soms wel goeie muziek (Beats_O_) maar verder vind ik het een ei...

11. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat hem lekker centen verdienen met zijn verleden, hij zal gangster genoeg zijn geweest! Maar als deze game vet wordt doet het er echt niet toe wie de hoofdrol heeft, of je moet Ja Rule heten! Dus beoordeel deze game gewoon op de kwaliteit..

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    True...maarre als je 50 Cent geen bal aan vind, koop je hem ook minder snel Toch? :cool:

13. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een spel wil spelen met een 'held' erin dan wil ik dat die held cool/gaaf is (cool: Sam Fisher, gaaf: Mario & Luigi). Dit is 50 cent in mijn ogen niet. Ik speel nog liever met Jack Spijkerman.
    Ennuh, een held moet iets hebben van: wow, zo wil ik ook worden. Met alle respect, maar ik wil niet zwart worden. Das ook de reden waarom ik GTA:confused:A niet heb gekocht. Ik heb niets tegen gekleurde mensen, maar ik kan me er niet mee identificeren in een videogame.

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Helemaal mee eens. Al wordt deze game super dan laat ik hem nog liggen.

15. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Vivendi Heeft wel Half Life (2) gemaakt, de Warcraft reeks, World of Warcraft, dus ik weet niet wat je nou zit te zeiken dat Vivendi crapgames maakt ? Maarja; die 50 Cent is inderdaad zo dom alstie eruit ziet. Nu al denken dat het zo mooi word. Hij zei ook zoiets van dan kan me zoontje mij zijn... Ik zou me schamen om te zeggen: Me vader heeft een eigen spel; 50 Cent Bulletproof. Maarja misschien gelooft hij ook wel in spoken ofzo :\. Of hij gaat in de bosjes staan en tegen kleine kinderen zeggen: I take you to my candyshop. Zou me niks verbazen |:-

16. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal mee eens!

17. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De zoveelste 'gangsta-game'...

ik hou het gewoon op GTA:confused:an Andreas, daar heb ik wel genoeg aan... :9

18. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Gangsta Game... Okee. Maar San Andreas is een Free-Roaming Game. Dat word 50 Cent: Bulletproof niet. Als deze game zwaar dope word en G-Unit weer sterk is en 50 het pispaaltje niet meer is ga ik hem denk ik wel halen.

19. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou ook niet zo van hiphop en al die zooi, maargoed def jam vond (en vind) ik wel heel gaaf, dus wie weet....

20. hele vette game gaat dit worden!

Deel Deze Pagina