1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

50 Cent: Bulletproof

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robby Bobson, 4 jul 2005.

  1. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel ga ik cker wel ownen!
     
  2. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Gefeliciteerd _O_ :+ volgens mij word het gewoon een slechte game zoals de meeste die met bekende films/mensen te maken hebben..
     
  3. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0

    last van die leipe ''longsdale flavor'' zeker....
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @Gunther; Waarom zou je in godsnaam een spel niet kopen omdat de main character een kleurtje heeft? Waarom zou ik niet weten maar kan je je daar niet overheen zetten? Spiderman is voor sommigen ook een held, maar nee, ik zou niet in een nichtenpakje met kleverige draadjes door de stad willen hupsen _0/ . Niks persoonlijk hoor maar ik vroeg het mij gewoon af.
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    _O_

    Lijkt me wel wat:)

    Jack Spijkerman - Moneyproof

    :+
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG _O_ roflol
     
  7. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Spiderman, Batman en al die shit vind ik ook geen helden. Een 'echte' held vind ik de character bij Fable bijvoorbeeld. Vanaf z'n kleutertijd is hij aan het trainen voor een missie, een doel in z'n leven.

    Ik heb helemaal niks tegen gekleurde mensen in het dagelijks leven. Dat zijn gewoon goede gasten. Aardige mensen, die niets verschillen van mij.

    Maar door die hiphop cultuur begin ik af en toe m'n wenkbrauwen op te trekken. Die gasten zijn zichzelf niet meer, ze willen zichzelf cooler voordoen dan dat ze werelijk zijn. En als ze 10 chicks prefereren boven een vaste relatie moeten ze zelf weten. Als ze denken dat ze een beter persoon worden door meer blokjes te krijgen moeten ze dat ook zelf weten. Maar das de reden waarom ik niet met 50cent wil gamen. Niet zozeer omdat ik anti-neger ben maar omdat ik meer anti-'negers-zoals-50cent-en-usher-enzovoorts' ben. Hopelijk is dit iets beter verwoord ;).
     
  8. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals die bolle mario :confused: |:-

    je kan lullen wat je wilt maar als je gta sa niet speelt enkel omdat de hoofdrol speler zwart is ben je gewoon een eikel
     
  9. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Chill man, als je goed leest heb ik niets tegen normale gekleurde mensen. Ik ben wel tegen de normen en waarden van de hiphop cultuur, die vind ik niet overeenstemmen met m'n geloof.
     
  10. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lees goed en ik kan hier:

    toch echt niets anders van maken.

    volgens die logica zou je de andere gta games ook niet moeten spelen. Ook al waren dit geen ''hiphop games''kan ik me niet voorstellen, dat de drugdeals en moordpartijen van de blanke hoofdrolspelers in deze games wel overeenstemmen met de ''normen en waarden'' van jouw geloof (Jan Peter).

    Ik zal je een beetje helpen omdat ik toch wel geloof dat je niks hebt tegen al die aardige donkere mensen die niets van je verschillen, edit gewoon even je eerste post in deze thread in het volgende:



    dan hebbben we het er niet meer over _0/
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2005
  11. Crossova

    Crossova Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    kill komt uit Eindhoven wat verwacht je dan ook....
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, Eindhoven... Amsterdam heeft het, Rotterdam heeft het niet nodig, en Eindhoven heeft geen idee waar het over gaat... :+

    Theo maassen _O_
     
  13. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
  14. ugluk

    ugluk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben alleen maar filmpjes gezien dus...
    Wel vet is dat 50 en Gunit enz. Heeeel veel van hun clips erin gaan pleuren.
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind 50 wel toffe muziek maken en wat boeit mij dat nou als die een gangster is of een nep-gangster als die toch relaxte muziek maakt, mij part is die travestiet! maar ik zou bij god niet weten of ik deze game ga kopen. Er is gewoon bar weinig erover bekend.

    dus daar laat ik het bij, mzzl
     
  16. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    he gunther ik heb de game voor jou gevonden:


    http://www.gamer.nl/nieuws/27128

    8)
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  17. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe lol :).

    Het is niet zo dat ik game met de Bijbel onder mijn Xbox ofzow hoor. Ik heb ergens een grens getrokken (zo kan je me snacht wakker maken voor een potje Halo) maar spellen als GTA gaan imo net te ver. Maar ik geef wel toe dat het vette actie is. Ik vind dat 50 cent z'n levensstijl over die grens gaat.
     
  18. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    hey gunther ben jij hem? [​IMG] je weet wel die gunther van die pop band ;)
     
  19. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Teeny Weeny string Bikini! :+ Ik hoop het niet voor hem. Hij is iig wel een dikke Pimp. Daar is 50 Cent niks bij :D
     
  20. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Bonafide Hustler, nooit van gehoord van die Gunther. Ik ben het iig niet, over m'n lijk dat ik zo'n snorretje laat staan ;).
     

Deel Deze Pagina