hahaah en hoe hij die lippen beweegd is ook nie eg gezond ik denk dat als ik 50 cent bullitproof speel dat ik 50 cent dan express elke keer dood laat gaan, kijken of ie echt zo bullitproof is
Heel die gast oogt niet echt gezond. Ik ben ook lelijk (anders had ik geen Xbox gekocht ), maar dan op een gezonde manier .
Je moet deze screens zien Wie is dit eminem?? 50 cent en zijn homies loyd banks en young buck en nog een andere mafkees Die schoenen die 50 aan heeft heb ik ook alleen dan in het zwart
het ziet er eigenlijk best wel vet uit. vooral omdat ik een g-unit fan bent.. maar ik koop um toch niet ivm de 360
het ziet er inderdaad niet slecht uit nee, en het is mischien best vet, alleen ik vind het zo, ja, 'wanabe gangster met geweer' achtig van die rappers. maar mishcien is het toch wel een leuke arcade shooter. ik koop m alleen iig niet
Ziet er toch wel mooi uit. Ik heb eerder gezegd dat mij dit een brakke game lijkt, vooral door de 'stoere' hoofdrolspeler. Maar nu moet je eens door 50 Cent heenkijken. Actie is er volop, en het concept van 'Knal alles en iedereen aan gort met je in-het-goud-gehulde rapper' is ook weer eens wat nieuws. Daarnaast, als het gewoon iemand als Max Payne was had iedereen (waaronder mezelf) positiever gereageerd. Misschien omdat 50 Cent overdreven stoer word neergezet? Zoals die laatste screen... Hmm, oke, stoer. Maar het is wel 50 Cent, die legenendarische 'player'. Je gedachte wordt meteen anders: 'Hé, dat is die gast die altijd een kogelvrij vest draagt!' Waardoor je gedachte meteen uitgaat naar een mietje dat zich altijd bedreigt voelt. 'Hoeveel geld heeft 50 moeten neerleggen om hem zo te laten afbeelden?' Jammer, het was zeker anders geweest met een ander hoofdpersonage. (Ik doe hier zelf vrolijk aan mij, veel vertrouwen heb ik er niet in)
mij lijkt het in ieder geval een egte vette game, of ik hem egt ga kopen is iets anders maja lijkt mij gwoon vette game en het feit dat het over 50 cent en de rest gaat is voor sommigen een positief feit en voor andere dan weer een negatief feit dat is in meerdere games zo ... *) wanneer komt ie eigelijk uit iemand die dit weet ???
Ja is best oké. Ben niet zo into die 50 cent shit maar de game zelf is wel cool in elkaar gezet. Besturing ff wennen, maar de muziek past perfect bij de gameplay en dat maakt 't wel cool om te spelen.
Yep ik ga hem zo idd ook maar ff spelen. Lijkt me wel leuk zo'n over the top shooter. En met de soundtrack moet het wel goed zitten.