1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

50 Cent: Bulletproof

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robby Bobson, 4 jul 2005.

  1. drolloe2080

    drolloe2080 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    bulletproof is een goed spel. Toffe omgeving, goede muziek, hele g-unit clique is erbij...Alleen de besturing is zeker ff wennen...en het camerawerk is een beetje stroef....
     
  2. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag hem net op gammo.
    zag er leuk uit maar de animaties werken echt niet en volgens mij is de bestuuring ook kut.
    Maar het gaat allemaal om de gameplay.
    Dr.dre komt er ook in voor!
     
  3. FUNIX

    FUNIX Guest

    Binnenkort ga ik hem ook kopen.
     
  4. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar dat ik dr.dre zij:p :+
     
  5. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ugh. Door types als 50 Cent, en al die andere oppervlakkige mannetjes, denkt nu de halve wereld dat de hiphopscene bestaat uit onzekere opgepompte eikeltjes, die zich constant laten omringen door vrouwen, uit angst om voor mietje versleten te worden (terwijl 50 cent in een of andere clip angstvallig zijn ogen op z'n ipod gericht houdt :p).
    Zodra er een game komt met producties van MFDoom/ Madlib erin mogen jullie me wakker maken, tot die tijd hoop ik dat die knullige kogelvangers hun mics heeel snel stukmaken ofzo.
     
  6. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel heb hem zien liggen frs natuurlijk
     
  7. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
  8. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg het maar even. De enige reden om deze game te kopen is vanwege de super soundtrack. Ze hadden het net een album kunnen noemen met een kleine minigame want de game zelf is echt te absurb slecht. Maar de muziek erin is echt heel goed, uiteraard verzorgt door 50 en zijn homies zelf;)
     

Deel Deze Pagina