1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] 500 live paketjes

Discussie in 'Games' gestart door bartos, 4 feb 2003.

1. Hotshot

Hotshot Guest

prima rekenaar!
    nice avatar :cool:

2. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    XBW krijgt niet de helft. Er zijn 600 setjes verkrijgbaar in WINKELS, en dan bedoel ik echte winkels.

Online winkels enz. komen daar nog bovenop, tenminste, dat is wat mijn PR-relatie bij MS gisteren zei.

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil eigenlijk helemaal niet pre-orderen, want ik wil s'ochtends om 10:00 ofzo al aan het gamen zijn. Maar als dit de enige manier is dat ik garantie heb dat ik op 14 Maart een Live pakketje heb, moet het maar :mad:

Wouter, weet jij zeker dat er zo weinig pakketjes door heel nl heen verspreid worden? In dat geval moet ik toch echt pre-orderen om zeker te zijn... ik wil geen tijd gaan wachten als het is uitverkocht.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    thx! :D

btw, dit is wat Kobold als reactie op de poll gezegd heeft:

5. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

kwist niet dat het al bekend was gemaakt|:-

lees de frontpage niet zoveel meer:{

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

:eek: Schaam je! ;)

7. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Volgende keer toch maar meer op de hoogte blijven van het nieuws op de frontpage.....

Anders zit ik weer iets te ontkennen terwijl dat niet nodig is|:- |:-

8. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    mja, kom je dan eerst op het forum dan?

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    300 voor ons, 300 voor de rest. That's it. FRS krijgt niks, en wat Lazz zegt is voor zover ik weet niet correct. Anyways, mijn info komt bij Mirik vandaan die de gehele pre-order actie regelt.

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

hmmm, als je zeker weet dat dit echt zo is, begin ik ook te twijfelen.... ben benieuwd wat Dixons doet, toch maar eens het hoofdkantoor bellen :)

11. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Is ok. Maar toch vind ik het vreemd waarom zou je maar zo weinig pakketjes leveren. Dit kan volgens mij niet aan de productie capiciteit liggen(die is groot genoeg dacht ik). Maar waarom dan :confused: Willen ze eerst de kat uit de boom kijken? Of zorgen dat alles in 1 keer is uitverkocht, waardoor het 1 succes lijkt/is?
    Hopelijk krijgen we hier snel meer duidelijkheid over

12. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    avelbel 8)

13. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat hier niets van waar is. Ik heb m'n set al betaald op Solmedia.nl en ze hebben de betaling ontvangen. Volgens mij ben ik de enige die hem nu al betaald heeft... :D Dus ik krijg er zeker weten eentje... :D Komen er trouwens 15.000 naar Nederland... :D

14. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet meer wat ik moet geloven.
    15.000, 500, 600.....boeien, als ik hem maar op 13/14 maart heb!

15. stefander

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Ik heb m'n Xbox ook al op 9 maart gekocht, dus dan zal Xbox Live voor mij iets eerder komen. Maak ik wel eventjes een (video-)reportage van. En als er minder gamers van Xbox Live kunnen genieten, hoe sneller het netwerk van Microsoft (da's niet negatief bedoeld, hoor! ;) ), hoe minder lag. Vandaar de credit card.

16. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    wouter stel dat die 600 waar is wanner komt dan de 2e lading?? en hoe groot is die

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    verwacht de weken na 14 maart enkele kits,
    als die allemaal binnen korte tijd worden verkocht krijg je natuurlijk een hele grote zooi! :)

18. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Allereerst even voor wouter, hoe komen jullie aan deze info? Pm me desnoods als dit niet voor iedereen geschikt is, aangezien de bron van onze winkel iets heel anders zegt.......

Vooral dit vind ik dan erg vreemd:
    Waarbij 300 Members gegarandeerd een Xbox Live Kit in huis kunnen halen. Het is jammerlijk genoeg inderdaad waar dat de kit op launchdatum moeilijk te krijgen zal zijn, we doen onze best om onze members allemaal van deze kits the voorzien!
    Natuurlijk hardstikke mooi, maar of jullie halen ze direct van Microsoft af of er klopt iets niet, aangezien er maar 1 officieel verkoop kanaal is voor Nederland (1 importeur dus die door Microsoft is aangewezen voor verkoop van spellen of accesoires, alsmede xbox live paketten). Volgens dit verkoopkanaal zijn er 500 pakketten beschikbaar (en effe niet zeuren of dat nou 600 of 500 is), maar het rare is dat dit verkoopkanaal ook geen partijen van 300 accepteert, vooral niet zomaar, aangezien je ze moet reserveren en moet kunnen aantonen dat er klanten zijn die dit al reeds besteld hebben, Hoe kunnen jullie dus 300 pakketten hebben,zonder dat er ook nog maar 1 klant een bestelling heeft kunnen plaatsen bij jullie????

Dus graag zou ik (maar meer de rest van de forumbezoekers) willen weten of wat op de voorpagina staat niet een beetje overtrokken is en dus wel de waarheid is (en geen pure onzin, of een push tot aankoop)? tenzij jullie natuurlijk direct van microsoft paketten ontvangen, maar dan lopen onze verhalen door elkaar., want dan kloppen de aantallen voor NLnatuurlijk niet...

groeten
    Tim
    (shopmanager)

edit by mod:
    Nu weten we wel dat je manager bent van een internet winkel.

19. twist

twist Guest

ik geloof er ook niet echt veel van dat er maar zo weinig paketten komen. ik denk eerder dat het een truckje is om iedereen wanhopig te maken zodat ze hier gewoon gaan bestellen...
    ik heb mijn kitje gewoon in nijmegen besteld daar is ie ook bij elka game zaak te krijgen zodra ie word gereleased.:9 }:] 8)

20. stefander

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem besteld bij Solmedia.nl, heb hem ook al betaald... :D Ik krijg hem dus tenminste op 14 maart... :D

Deel Deze Pagina