9/11, Aanslagen of Amerikaans Complot?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Master Of Blades, 3 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Voor zover ik kon zien met de zoekfunctie, bestond er nog geen thread over dit onderwerp.

Vorige week kreeg ik een link van een kameraad, van een documantaire die over de vermeende aanslagen van 11 september 2001 gaat. Deze documantaire word duurt 1 uur en 20 minuten, maar is zeker de moeite waard, hij boeit bij de eerste seconde al.

De makers van deze documantaire gaan zeer diep op elk detail van de aanslagen van 11 september in en er zijn gewoon meerdere bewijzen dat de Amerikaanse pers en overheid dingen heeft verzwijgd of verdraaid. Na het zien van deze film ga je je afrvagen of Osama bin Laden wel 10.000 doden plus het inzakken van de wereldeconomie en welvaart op zn geweten heeft en niet de Amerikaanse overheid zelf, onder leiding van President Bush.

Voorbeelden:
    - Iedereen beweerde dat er een vliegtuig op het Pentagon is ingeslagen. Na een diepe en uitgebreide analyse is het uitgesloten dat het een vliegtuig was, want er zijn geen resten van een vliegtuig te vinden en ook het gat is veel te klein voor een vliegtuig. Waarschijnlijk was het een raket.
    - De dagen voor 11 september had er een merkteken op het gras voor het Pentagon gestaan, precies waar het vliegtuig/de raket is ingeslagen
    - In de weken vlak voor 11 september heeft een hoge pief een verzekering op het WTC afgesloten, waarbij hij 3,5 miljard uitgekeerd zou krijgen als er een terroristische aanslag op het WTC werd gepleegd
    - In Augustus 2001 heeft de overheid een wetswijziging doorgevoerd, waarbij het verboden is voor de luchtmacht om in te grijpen bij een vliegtuigkaping

Al die feiten die in de film worden uitgelegd en laten zien, hebben mijn beeld op de aanslagen flink veranderd. Ik ben, net als anderen die ik over deze docu spreek, van mening dat de aanslagen van 11 september een enorm complot is, zodat de overheid miljarden dollars en veel hulp zou krijgen.

Maar je kunt je eigen mening pas vormen, nadat je deze documantaire hebt gezien. De makers van deze documantaire zeggen dat deze docu publiek bezit is en ze moedigen iedereen aan om deze film te verspreiden. Zelf hoop ik ook dat zoveel mogelijk mensen de geheel nieuwe, en verzwegen, kant van het verhaal zien en zo hun conclusies trekken. Laat deze docu dan ook aan zoveel mogelijk mensen zien. Dat vind ik wel dat hoort, want deze aanslagen hebben echt de hele wereld opgeschud en veranderd.

Misschien heb je deze docu al gezien. Het is echt een aanrader om dit te gaan kijken, wanneer je tijd hebt. De kwaliteit is zeer goed en het is Nederlands ondertiteld. Mocht je geen zin hebben om hem helemaal te kijken, kun je hem ook in stukken kijken.

LINK: http://video.google.com/videoplay?docid=7763546943852727250&q=loose+change+nederlands

Post hier je mening, nadat je de video hebt gezien.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 3 jul 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina