1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

9600xt of 9800se?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door underground911, 26 okt 2003.

1. underground911

underground911 kap nâh!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat lijkt mij ook een sterk verhaal. Op de E3 hadden ze toch ook een 9800pro gebruikt en daar draaide hij toch ook supermooi of ben ik nou gek?

2. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel verschil zou het nou ook niet maken als je het met een XT versie doet! Een 9800 Pro is misschien bijna hetzelfde.

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Valt wel mee, bij mij lopen die benchmarks met enorm veel fps, en zonder enige hapering. Dus dat kan allemaal wel wat mooier, en kan me 9600 Pro ook nog laten overklokken.

Mijn PC is dus 2,8 GhZ, 512RAM en 9600 Pro grafische kaart.

Bij de weg, heb voor nu een 9600 Pro aangeschaft omdat er begin volgend jaar de volgende generatie kaartjes aan komt. Dan ga ik nu geen 500 Euro uitgeven. :)

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ja. Iedere kaart die nu uitkomt ondersteunt DX9.

Dan mag je ineens een nieuw moederbord kopen als je wilt dat die kaarten optimaal presteren (ik neem aan dat ze dan nog altijd AGP ondersteunen. Zoniet, dan moet je zekere een nieuw moederbord kopen).

Laatst bewerkt: 3 nov 2003
  5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Nog altijd beter dan de 9800 XT. :)

Belachelijk duurt die XT trouwens, bij een het samenstellen van een Dell kan je hem dus kiezen. Een meerwaarde van 600 Euro. Dat is nog duurder dan als je hem gewoon los koopt! :{

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ja, als je bereidt bent volgend jaar bij die nieuwe grafische kaart een nieuw moederbord bij te kopen, dan wel. Anders zou ik voor de 9800 Pro/XT (wie voor de Pro 256 gaat, kan beter voor de XT gaan) kiezen en mijn moederbord pas updaten als alles oud is.

Dat laatste ik wat ik ga doen en tegen de tijd dat alles oud is, heb ik waarschijnlijk genoeg geld om mijn (droom) pc samen te stellen (en dus niet meer zo'n stomme 'winkel' pc).

7. underground911

Leuk Bevonden:
    0
    he, weet jij toevallig wat het verschil is tussen een ti-4200 en een ti-4280?

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    4280 :confused: Nog nooit van gehoord. Vanwaar heb jij die naam vandaan?

9. underground911

Leuk Bevonden:
    0
  10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat ie maar een niet merkbare verhoging van prestatie heeft, dat door het merk is verhoogt.

Blijf maar bij je 9600XT.

Deel Deze Pagina