1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

A-Train HX

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maver21, 7 mrt 2008.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    A-TRAIN HX

    [​IMG]

    Informatie:

    Uitgever: Artdink
    Ontwikkelaar: Artdink (jp) / 505Games (eu)
    Genre: Railroad Simulation
    Platform: Xbox360
    Release: 7 Maart 2008

    Informatie ( wel in het engels)

    Get ready for the newest entry in the A-Train series: A-Train HX! Now on the Xbox 360, enjoy realistic and beautiful 3D cityscapes that only the Xbox 360 can provide - all in widescreen HD!

    In A-Train HX, you are the creator of your own city. Start your development by building your train station serving as the centre of your city and develop the transport system around it. Watch as your city grows and takes shape into a living, breathing metropolis.

    The processing power of the Xbox 360 allows a city landscape to be simulated down to the smallest detail. You will be amazed as you look out over the city and see buildings far into the distance. And the game's advanced simulation engine allows you to watch the progress of the city as it goes from farmland to a giant metropolis.

    Your city is rendered in full polygonal 3D and can be viewed from any angle.

    Features

    • Create your own tracks and trains using up to 7 different cars with over 50 different types
    • Sees the return of the "train window" mode - a favourite in the A-Train series
    • Tracks can be built up to 9 levels high and 2 levels underground, allowing you to make a subway system
    • Build your city and choose the right buildings to spur its development
    • The game's advanced simulation engine makes every time you play unique. You can make cities over and never make the same one twice!
    • Upload your created maps using Xbox LIVE sharing them with players around the world
    • Exclusive Xbox LIVE leaderboard. Compete with players from all over the globe in each map category!


    Screenshots:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Filmpje:

    [gt]13379[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik weet het niet hoor, ziet er goedkoop uit.
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    dat ben ik zeker met je eens. Ben alleen erg benieuwd of het een leuke gameplay heeft. Bij play.com is tie sinds vandaag te koop en bij ons pas de 19e als ik dimensionplus moet geloven
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    A-train! Dat is oud zeg! Dat speelde ik toen ik 7 was ofzo!
    Dat is al 16 jaar oud man :D

    [​IMG]
    Het een Hitler kloon bij de title screen :)

    [​IMG]
    [​IMG]
    Dag en nacht cyclus zat er ook al in.

    [​IMG]
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat zijn gewoon PSX graphics. :eek:
    Maar goed, als je van treinen houdt kan dit natuurlijk best leuk zijn. :)

    @ Tsux: Je kan niet hotlinken van die site. Plaatjes zijn niet te zien. ;)
     
  6. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Nostalgie, absoluut een spel dat ik dan wel ga bestellen. Heerlijk gewoon, vroeger uren mee gespeeld. Misschien een relatief simpel spelletje maar oh zo leuk.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben geen persoon die persee high tech graphics nodig heeft maar dit is wel heel erg. Volgens dimplus wordt hij ook nog 60€. Ik denk niet dat dit erg veel verkocht zal worden. Omgevingen zijn ook niet echt heel speciaal vind ik.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik vind sowieso dat zulke games niet op een console passen, werkt niet fijn met een controller maargoed dat zeg ik dan ook als pc gamer. En grafisch is het wel heel erg... ziet er behoorlijk saai uit.
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Pff, toen ik de tekst las dacht ik dat het nog best wel eens wat kon worden, maar het filmpje verpestte alles :eek:. De game ziet er echt niet next-gen uit..... Als dit ALLEEN door de 360 gepresenteerd kan worden heb ik echt te doen met de PS3 en Wii ;). Ik hoop alleen dat ze toch een demo online gooien. Bij dit soort spellen is de gameplay minstens net zo belangrijk en als ze daar net zo enthousiast over doen als de graphics, dan vrees ik het ergste voor het spel.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat bluffen ze nou eigenlijk met High Definition 720P game?? Na het zien van het filmpje vind ik deze game totaal overbodige rotzooi.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nouja het filmpje dateert uit 2006, dus wellicht ziet het er beter uit.

    Maar een Sim is een spel waarbij je veel bekijkt meestal, dus graphics zijn toch wel belangrijk
     
  12. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, deze game heb ik ooit nog op de Amiga gespeeld of was het zelfs de C64. Ik weet het niet meer.
     
  13. Remco

    Remco Guest

    Haha dit is echt fokkin lelijk:lol:
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het lijkt me erg leuk, maar ik heb het nog nergens zien liggen...
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahaha, meen je dit?

    Die grafics!!! Ik dacht toen ik het zag dat het een slechte arcade game was..!! maar 60 euro hiervoor neerleggen.. mijn GBC heeft nog betere grafics!
     
  16. Remco

    Remco Guest

    Het heeft wat weg van Rollercoaster Tycoon, maar dat zag er volgens mij nog wel iets mooier uit:{
     
  17. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het hier liggen en RCT3 is veel mooier! Het eerste plaatje doet me denken aan railz.
     
  18. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafics zegt niet altijd alles. Ik bedoel als je kijk naar Civilization Revolution die zal het waarschijnlijk ook wel goed doen vanwege de verslavende gameplay.

    RollerCoaster Tycoon 3 op de Xbox 360 zou op zich wel een goede poort wezen, helemaal als Microsoft meer aandacht wil besteden voor causal gamers. :)
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wat jammer zeg dat iedereen het alleen maar heeft over de graphics.
    Dit soort games koop je niet voor de graphics, die koop je voor de diepgang.

    Zelf een treinennetwerk opbouwen, eventueel bedrijven opkopen en deze rendabel maken of later met winst verkopen (althans, dat kon in het originele a-train op de Amiga wel).
    Ook het maken van een mooi sporennetwerk is onderdeel van de fun.

    Er zijn nog zoveel mensen die Transport Tycoon spelen, dat terwijl die graphics nu ook niet echt geweldig zijn.

    Het is ook niet gek dat ik zoveel nieuwe titels niet uitgespeeld weer zie op de bazaar/marktplaats. Graphics gaan na een level of 3 vaak al vervelen/beginnen gewoon te worden. :{
     
  20. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zie deze game wel zitten, aangezien ik inderdaad ook nog bijna dagelijks transport tycoon speel (openttd) Maar ik kan bijna niks vinden van dit spel, en ook niet waar ie te koop is :confused:
     

Deel Deze Pagina