Is per Email gegaan, nu nog maar afwachten, maar ik geef het weinig kans.. ik heb ooit eens een ander bod gedaan op een site met mijn achternaam, en daar wilde ze toen 25000 gulden voor hebben... laat maar zitten dan
Nou op het moment mag ik ons toch wel de beste (Nederlandstalige uiteraard) Xbox website noemen.. Denk dat we dat ook wel hebben afgedwongen in de laatste paar maanden..
MS gaat binnenkort ook wat met ons doen, zou eigenlijk al vandaag gebeurd zijn, zal morgen wel worden gedaan..
Nee nu ff serius ok man i ze ge e-maild en gevraagt of ik iet de domain kan koopen ik moet nog een e-mail krijgen van hun ik heb gezecht dat ik bereid ben om 325€ voor te geefen en dat ik voor hun een site maak en een anderen domain koop! ik weet zekker dat ze deze bod niet kunnen af slaan dan heb ik xbox.nl en ga aik vete dingen doen nauw Wauter will je saamen werken P.s ik ben serius en maak geen geintje
Gaaaaaaaap... ze hebben mijn mail van 5000 Euro al gehad dude... dream on and grow up.. zeker je spaarpot geplunderd ps leer eens nederlands typen!!
aaagggrr ik had all zo een druke avond met mensen op ruimen aaahhuuummm ik bedoel bezoeken shit nu moet jij ook op me lijstje