WHAAAAAAAHAHAHAHHAH WHAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHA WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH Professioneel "Wanker"? WHAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHA IK LACH ME ROT WHAAAAAHAHAHAHAH 't zal geen nederlands leraar zijn! WHAAAAAHAHAHAHAHAHAHHA Ik gok op vuilnisman! Iemand iets anders?
WRHAHAHHAAAAAAAAAAAHHAGHAHGAHAHAHAHHAAHHAHAHAGAHGAHAGHAGHAR HAR HAR! Ik denk iets wiskundigs................ want taalgevoelig istie niet.
Ok will je weeten waar ik werk Ikl werk voor ACM een netwerk bedrijf dat in heel noordholland en zuid holland netwerken maakt ik maak de netwerken voor de bedrijfen heheheheh nu tevreeden mAAR Kobold ben jij dan een wanker of een Vuilnis man hhmm jij raap zekker lijken op is toch cool krijg je zo een 2250€ per maand voor en als je druk heb krijg je 3000€ voor hhhhmmm is toch coole werk of niet ach ja jij raap lijken op die voor de trijn zijn gesprongen ik doe een netwerk ieder zo een anderen werk
sure wat eva Bitches ik heb op xbox.nl gekeeken en vond dit Op zoek naar informatie over de spelcomputer van Microsoft? Klik hier
Een lijkenhobbyist. Een landbouwer. Ik schroef kleine kaboutertjes met kleine rode mutsjes in elkaar. Damn, wat zijn wij gevarieerd!
hahahahhahaaha haha lekker voor die xbox.nl lolz. Echt triest , maar ze hebben nu wel gemerkt dat 90% van de gasten op die site dus wel de "echte" xbox zoekt !! Mooi dat ze dat inzien , en die link is ook wel aardig van ze . zijn ze toch nog sociaal op die datingsite. ( iedereen klikt die link door , en xbox.nl gaat Failliet ) Duivels goed