strategy games zijn duidelijk nodig op de xbox....ik moet me nog steeds vergrijpen naar de pc als ik zin heb in strategy. Op de psx werkte red alert geweldig, dus gezeik over controls is gewoon luiheid en/of bangheid omdat er nog geen goede rts is uitgekomen op de xbox en men bang is om als eerste de stap te nemen. Van mij part brengen ze C&C: generals of warcraft 3 opnieuw uit, als er maar iets goeds komt.
In de USA hebben ze al twee pinball spellen uitgebracht. Lijkt mij echt geweldig om dat op de Xbox te spelen, met live scoreboards natuurlijk. Zie in mijn friendslist ook iemand world championchip poker spelen, zo,n spel is toch ook wel relaxt. Beetje slap lullen tijdens zo,n game, je zal maar een royal flush online krijgen, ben je voor de rest van je leven berucht.
Beyond Good and Evil 2 De eerste vond ik wel leuk en sfeervol, wel wat makkelijk alleen. Er zaten verschillende gameplay elementen in de game die ook goed waren uitgewerkt. Dus ik heb wel zin in een gevolg. Er komen alleen zoveel leuke games in het eerste kwartaal van 2005 dat ik sommige hele goede games dan nog niet kan kopen, moet ik dan maar ff wachten. @bonecrusher Beyond good and evil heeft meerdere gameplay elementen.