dat vond ik nou ook zo stom aan halo had wel een beter einde kunnen bedenken of je maat gooit een flits grenaat voor je neus en word vervolgens af geknalt door de vijand(daar door ga ik het meest dood in cs ource)
Het meest ergelijke zijn de bevelen doe dit doe dat , loop hiernaartoe en dan daarnaartoe , kortom je kan niet doen wat je wil , je zogenaamde vrijheid ligt serieus aan banden.
Laadtijden, bij Kotor kan het bv soms erg irri zijn, een onstabiele/lage framerate is ook nou niet echt om blij van te worden maar dat ben ik nu wel gewend met m'n Xbox
Toch is het overgestelde ook arelaxed. Als je geen idee hebt van wat je nu eigenlijk precies moet doen. Ik had dat bijvoobeeld een paar keer met Voodoo Vince. Je weet niet wat je moet doen dus je gaat maar op de gok dingen verzamelen en ineens is je queeste voorbij
Ik moet toch 2 andere zaken aanstippen. De muziek in games kan me erg irriteren als er weer eens heeeeel weinig aandacht aan wordt besteed of wanneer er afschuwelijke hiphop op de achtergrond wordt gedraaid... Maar verder irriteer ik me enorm aan kleine gemiste kansen. Een developer had een probleem heel eenvoudig kunnen verhelpen, ik vraag me dan of waarom is dat niet gedaan? Gewoon onverschilligheid? Voorbeeld: Halo co-op, je kunt tof co-op spelen, harstikke leuk, maar er is totaal niet over nagedacht dat het veel te makkelijk wordt. Je kunt respawnen zoveel je maar wilt. Waarom is hier niet gekozen voor een systeem als bij Unreal 2? Voorbeeld 2: Driv3r support technisch gezien de custom soundtrack functie, maar als het erop aankomt heb je er totaal niets aan. Elke keer al begin je een missie opnieuw of al begin je een nieuwe missie dan begint de soundtrack van voor af aan zonder ook maar de mogelijkheid te hebben om de track te veranderen! enz...
Dat een spel onverwacht opeens moet laden, of dat een spel op een raar momnt voor iets heel kleins moet laden. Voor de rest erger ik me nergens echt aan een spel, behalve natuurlijk als een spel niet aan de mijn verwachtingen voldoet
Dit is helemaal waar bij Kingdom Under Fire. Leuk spel hoor, lekker middeleeuws enzo. En wat is de achtergrondmuziek? Keiharde metal wat maar door en door ratelt. Lekker sfeerverhogend...
Het klopt wat je zegt, maar waar ik van droom is dat je sommige questes kan negeren op dat moment , omdat je er geen zin in hebt of zo , maar dat je later toch terug moet om ze op te lossen, en of je ze al echt wil oplossen , precies dat zou een game de perfecte status geven wat we er allemaal van verwachten edit: het gaat er maar om dat je zelf het moment kunt bepalen
Het jammere is dat Fable (of beter gezegd: Peter Molyneux) precies voor ogen had wat jij nu omschrijft. vroeger of later moet dit ook gewoon kunnen. Een andere ergerfactor is trouwens de xbox zelf, dat ding maakt meer lawaai dan mijn stereotoren op 10
Daar ik heb nu geen last van he kerel , ik ben gehoorgestoord , dus mijne Xbox mag lawaai maken zoveel hij wil , ik heb er geen last van
Als je weet wat je moet doen en dat je iedere keer op het zelfde punt dood gaat en als je het ook over life hebt dan zijn het span-kampers offtopic: ik heb er een 8 bij 8 fan (dacht ik) ik zitten voor een computer dus dat ding maakt een grafherrie
@Da-Z- dat komt nog , geloof me, binnen een 5 tal jaren is dat zover , en dan kunnen we onze eigen keuzes maken , en dan pas gaan we het gamen de plaats geven die het verdiend , dat is pure ontspanning , en tot alle leedvermaak van diegene die ons niet begrijpen