1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aan welke dingen erger je je het meest in een game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxbezitter, 30 okt 2004.

1. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    dat vond ik nou ook zo stom aan halo:'-(
    had wel een beter einde kunnen bedenken
    of je maat gooit een flits grenaat voor je neus en word vervolgens af geknalt door de vijand(daar door ga ik het meest dood in cs :confused:ource)

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Het meest ergelijke zijn de bevelen doe dit doe dat , loop hiernaartoe en dan daarnaartoe , kortom je kan niet doen wat je wil , je zogenaamde vrijheid ligt serieus aan banden.

3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

4. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Laadtijden, bij Kotor kan het bv soms erg irri zijn, een onstabiele/lage framerate is ook nou niet echt om blij van te worden maar dat ben ik nu wel gewend met m'n Xbox ;)

5. *Multikiller*

*Multikiller* !360!

Leuk Bevonden:
    0
    De laadtijden van Morrowind zijn pas erg

6. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Schokkende beelden en laadtijden

7. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Als je heerlijk aan het spelen bent en opeens dat ding vast kaait

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Te vaak een stuk opnieuw moeten doen (ninja gaiden:+)

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Toch is het overgestelde ook arelaxed. Als je geen idee hebt van wat je nu eigenlijk precies moet doen. Ik had dat bijvoobeeld een paar keer met Voodoo Vince. Je weet niet wat je moet doen dus je gaat maar op de gok dingen verzamelen en ineens is je queeste voorbij :confused:

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik moet toch 2 andere zaken aanstippen. De muziek in games kan me erg irriteren als er weer eens heeeeel weinig aandacht aan wordt besteed of wanneer er afschuwelijke hiphop op de achtergrond wordt gedraaid...
    Maar verder irriteer ik me enorm aan kleine gemiste kansen. Een developer had een probleem heel eenvoudig kunnen verhelpen, ik vraag me dan of waarom is dat niet gedaan? Gewoon onverschilligheid?
    Voorbeeld: Halo co-op, je kunt tof co-op spelen, harstikke leuk, maar er is totaal niet over nagedacht dat het veel te makkelijk wordt. Je kunt respawnen zoveel je maar wilt. Waarom is hier niet gekozen voor een systeem als bij Unreal 2?
    Voorbeeld 2: Driv3r support technisch gezien de custom soundtrack functie, maar als het erop aankomt heb je er totaal niets aan. Elke keer al begin je een missie opnieuw of al begin je een nieuwe missie dan begint de soundtrack van voor af aan zonder ook maar de mogelijkheid te hebben om de track te veranderen!
    enz...

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat een spel onverwacht opeens moet laden, of dat een spel op een raar momnt voor iets heel kleins moet laden. Voor de rest erger ik me nergens echt aan een spel, behalve natuurlijk als een spel niet aan de mijn verwachtingen voldoet;)

12. *Multikiller*

*Multikiller* !360!

Leuk Bevonden:
    0
    Of voor de 897443e keer dat Ninja Gaiden vastloopt na het uitspelen van een eindbaas

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dit is helemaal waar bij Kingdom Under Fire. Leuk spel hoor, lekker middeleeuws enzo. En wat is de achtergrondmuziek? Keiharde metal wat maar door en door ratelt. Lekker sfeerverhogend... 8)

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Het klopt wat je zegt, maar waar ik van droom is dat je sommige questes kan negeren op dat moment , omdat je er geen zin in hebt of zo , maar dat je later toch terug moet om ze op te lossen, en of je ze al echt wil oplossen , precies dat zou een game de perfecte status geven wat we er allemaal van verwachten :cool:
    edit: het gaat er maar om dat je zelf het moment kunt bepalen

Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Een soort Fable, maar dan beter zeg maar ;)

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

De nagel op de kop
    @ Da-Z- dat zou de max zijn.

Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Het jammere is dat Fable (of beter gezegd: Peter Molyneux) precies voor ogen had wat jij nu omschrijft. vroeger of later moet dit ook gewoon kunnen.

Een andere ergerfactor is trouwens de xbox zelf, dat ding maakt meer lawaai dan mijn stereotoren op 10 :)

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Daar ik heb nu geen last van he kerel , ik ben gehoorgestoord , dus mijne Xbox mag lawaai maken zoveel hij wil , ik heb er geen last van ;)

19. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Als je weet wat je moet doen en dat je iedere keer op het zelfde punt dood gaat en als je het ook over life hebt dan zijn het span-kampers

offtopic:
    ik heb er een 8 bij 8 fan (dacht ik) ik zitten voor een computer dus dat ding maakt een grafherrie

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @Da-Z- dat komt nog , geloof me, binnen een 5 tal jaren is dat zover , en dan kunnen we onze eigen keuzes maken , en dan pas gaan we het gamen de plaats geven die het verdiend , dat is pure ontspanning , en tot alle leedvermaak van diegene die ons niet begrijpen :+

Deel Deze Pagina