Aan welke dingen erger je je het meest in een game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxbezitter, 30 okt 2004.

1. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik snap het prima is gewoon een kwestie van lezen beste svennies.Inderdaad hoop ik ook op zo'n systeem met ''echte'' vrijeheid.Om heel eerlijk te zijn vindt ik fable tegen vallen.Harstikke leuk dat je zo veel aan je uiterlijk kan doen maar ik zou graag wat langer dan 15 uur spelen

Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Inderdaad kerel , weet je , maar ik denk dat we nabij een doorbraak zijn wat dit betreft , er is 1 groot punt , en dat is de capaciteit van de spelcomputer.
    Met de volgende generatie gaat dit probleem zowieso opgelost geraakt worden , dat hoop ik toch ;)

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    :D we zijn nog steeds DÉ generatie.Ben ook nog niet van plan het door te geven aan de playstation likkende n00bs door te geven

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    :D we zijn nog steeds DÉ generatie.Ben ook nog niet van plan het door te geven aan de playstation likkende n00bs door te geven :D

5. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    wat ook heel irritant is, bij battlefront bijv. als je de ai op de vijand of wil sturen omdat ze zinloos ergens in een hoekje staan en dat vervolgens niet doen! heel vervelend

6. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Het meest vervelende:
    Filmpjes die je niet kunt skippen en bijgevolg keer op keer moet bekijken als je dood gaat.

7. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha... die zijn idd erg irri ja. Vooral als je steeds vlak daarna (vlak na die filmpjes) doodgaat.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het enigste wat me echt mateloos ergert zijn een slechte besturing en bugs

9. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    De ubergrote gliches in splinter cell pandora tomorrow, vooral dat hij vaak vastloopt in de friendlist. Ook irritant is leavers, en mensen met dubbele accounts!

greetz wooly

10. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het verhogen van de moeilijkheids graad door vijanden ineens onmogelijke dingen te laten doen. Bijvoorbeel dbij een tennisspel, dat je tegenstander met 50km per uur kan sprinten :confused:
    Tegenovergestelde (makkelijke graad) ook irritant; dat je tegenstander ff voor zn lol blijft staan en op t einde bedenkt dat ie toch maar eens moet gaan rennen. Goh hey, dat je em dan niet meer haalt zeg..!

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    als de game vals speelt zoals bij NFSU als je 1e ligt dat je tegenstanders dan supersnel rijden en je veel verkeer tegen komt, maar als je laatste ligt rijden je tegenstanders langzaam en je hebt weinig verkeer.

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ja ,dat is het ook niet , maar daarstraks was ik medal of honor rising sun aan het spelen , en je krijgt daar een japanner mooi recht in je vizier ,en je geeft hem 3 opeenvolgende headshots en toch wil die kerel maar niet omvallen , sterker nog ,hij schiet terug en het is nog raak ook.

13. zerocoolnl

zerocoolnl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij online fps games dat je team leden je tk en (teamkillen) das vooral irii als je een ctf game mode speelt :mad:

14. Fury

Fury Borg-Drone

Leuk Bevonden:
    0
    Bugs waardoor je niet verder kunt in het spel en dus opnieuw moet beginnen.

Had ik bij Baldurs' Gate ... Necromancer die op een gegeven moment naar iemand toe liep en dan pas een spell castte ipv op afstand, daar viel niet meer mee te spelen.

Had ik ook bij Fable... mijn ventje kon niet meer vissen (lijn knapt telkens bij eerst/tweede keer A indrukken) en dan kom je niet meer verder in het spel omdat je voor een quest moet vissen.

Ook een soortgelijk probleem met Black & White ... mijn apie was gekrompen door een vloek en na het oplossen van een quest veranderde hij niet meer terug.

Op zo'n moment leg ik een spel gewoon aan de kant. Ga niet nog een keer beginnen met het risico dat het weer een keer gebeurt.

15. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.358
    wat mij stoort is bij bijv pgr2 singleplayer, dat de auto's tegen wie je moet racen, constant de ideale lijn willen houden ookal rij jij daar, dan drukken ze zichzelf en jou van de baan.

Deel Deze Pagina