Is die live kit beperkt houdbaar? Moet je dus voor een bepaalde datum activeren? Anders haal ik er ook wel een, dat is goedkoper dan verlengen en ik kan dan even NL achter m'n gamertag zetten. Inderdaad wel zo handig. En heeft iemand al iets gehoord vanuit MS over opzeggen danwel verlengen? FRS link: Xbox Live Kit 29,99
je kan ook een tweede live-kitje kopen, en met de code die daarbij zit je abonnement verlengen ( dat had Pejannl geloof ik al gedaan en dat werkte prima ) Dan heb je meteen een extra headset erbij (altijd leuk )
Ik ben net in de FRS geweest en ze hadden um niet!? en op de site van FRS ook al niet... weet iemand wanneer de liveklitjes op de FRS site weer op voorraad zijn?
Ik vind het niet gek dat ze op zijn. Iedereen die het weet koopt ze daar uiteraard. Daar heb je er in principe 2 voor de prijs van 1. Denk dat ze die binnenkort vast weer hebben hoor, misschien hadden ze het zelf niet verwacht dat het zo goed zou verkopen. Je kan daarnaast altijd aan een medewerker van Free Record Shop vragen wanneer ze eventueel weer nieuwe kitjes binnenkrijgen, kunnen ze vast wel in de computer opzoeken. Je kan er dan ook eentje reserveren zodat je er zeker 1tje hebt voor 30 euro.
- Oh, dan kan ik misschien nog kiezen wat ik doe, maar wat belangrijker is, kan ik dat kitje nog een half jaar op de plank laten liggen? - Zouden die kitjes bij de FRS nog van die actie zijn geweest dat je een live kit kon kopen voor 30 euro als je MM3 of Brute Force of een andere game (waarvan ik de naam kwijt ben) kocht? - Quote: "De kosten om je abonnement met een jaar te verlengen worden €59,99. Daarnaast kun je er ook voor kiezen maandelijks €6,99 te betalen. De prijs van een starterskit wordt verhoogd naar €69,99 , dus mocht je van plan zijn Live aan te schaffen is het raadzaam dat snel te doen nu de standaardprijs voor een starterskit nog €59,99 is. " (Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/19158) Het is zowiezo dus wel verstandig om een live kit aan te schaffen.
Ik weet natuurlijk niet wat de prijs van de FRS gaat zijn. Voor die 10 euro zou ik niet al te veel moeite doen of risico nemen... Ik zou even afwachten of ze nog met de kitjes van 30 euro komen, en anders ergens een kitje van ruim 50 kopen, dat scheelt dan bijna 20 euro.. (GCShop.nl: 51,50 euro). Nu is alleen de vraag wanneer ze de prijzen gaan veranderen... ??
Ben vandaag naar FRS geweest. Daar lagen een paar kitjes maar die waren 59 euro geprijst. Bij de verkoper navraag gedaan dat op de website nog 29 euro stond. Toen hij nummer ging checken gaf hij aan dat ik gelijk had en heeft meteen van alle kitjes de prijzen gewijzigd in 29 euro. Met andere woorden: ook al staat op de website dat ze niet voorradig zijn, check toch je lokale FRS om de hoek even. Hier (scheveningen/Den Haag) hebben ze er zeker nog een paar.
Keek net bij FreeRecordShop...starterkit is nu 59,99 geworden. Jammer wilde net een 2e gaan halen.... nu maar weer wachten op een nieuwe actie